بهرام زاده خبر داد:

توزيع بيش از 62 ميليون ليتر انواع فراودره هاي نفتي در سال 93 در شهرستان پاوه

کد خبر: 292723|23:24 - 1394/02/23
نسخه چاپی
توزيع بيش از 62 ميليون ليتر انواع فراودره هاي نفتي در سال 93 در شهرستان پاوه
رئيس شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي ناحيه پاوه ميزان مصرف انواع سوخت را در بخشهاي مختلف در سال 93 بيش از 62 ميليون ليتر عنوان كرد و گفت: به طور كلي اين ميزان مصرف شده 19 درصد كاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل يعني در سال 92 نشان مي دهد.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي ناحيه پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما با اشاره به مصرف سوخت بنزين در پاوه اظهار داشت: در طول سال 93 اين شركت در راستاي تامين سوخت بخش حمل و نقل سبك شهرستان با فعاليت 7 جايگاه سوخت اقدام به تامين و توزيع بيش از 17 ميليون ليتر بنزين نموده است كه نسبت به سال 92 كاهش 3 درصدي مصرف بنزين را با بيش از نيم ميليون ليتر نشان مي دهد.

بهرام زاده افزود: اين ميزان كاهش، با اعمال نظارت و كنترل هاي لازم با وجود افزايش تعداد خودروهاي بنزين سوز و تردد انها و به تبع آن افزايش تقاضاي مصرف بنزين و همچنين با عنايت به افزايش چشمگير قاچاق بنزين در ماههاي تير و مرداد سال 93، فراهم گرديده است.

وي گفت: در بخش توزيع نفت سفيد نيز اين شركت در طول سال 93 در راستاي خدمت رساني مطلوب به خانوارهاي فاقد گازكشي، اصناف، واحدهاي توليدي، ادارات، مساجد، مدارس و مراكز بهداشتي و درماني كه فاقد گازكشي بوده اند ، حدود 20 ميليون ليتر نفت سفيد از طريق بيش از 40 فروشنده را توزيع نموده است.

وي ادامه داد: اين ميزان نيز با اعمال كنترلهاي لازم از جمله پايش و ثبت اطلاعات خانوارهاي نفت سفيد سوز، كنترل و نظارت بر فروشندگي هاي روستايي، حذف كالابرگهاي سرگردان در چرخه توزيع موجب كاهش 21 درصدي مصرف نفت سفيد با بيش از 5 ميليون ليتر نسبت به سال 92 شده است.

وي در بخش توزيع نفت گاز در بخشهاي حمل و نقل سنگين و واحدهاي كشاورزي و صنعتي تصريح كرد: اين شركت در اين زمينه نيز با توزيع نفت گاز در بخشهاي حمل و نقل سنگين، واحدهاي كشاورزي و صنعتي، نانواييها ، تامين و توزيع سوخت گرمايشي ادارات، مساجد، مدارس و مراكز بهداشتي و درماني با بيش از 25 ميليون ليتر ارائه خدمات نموده است.

بهرام زاده افزود: در اين بخش نيز با وجود افزايش تقاضاي نفت گاز قاچاق در مرز غربي شهرستان و اعمال كنترل هاي لازم موجبات كاهش مصرف و قاچاق 26 درصدي با بيش از 9 ميليون ليتر نسبت به سال 92 شده است.

وي ميزان مصرف انواع سوخت را در بخشهاي مختلف در سال 93 بيش از 62 ميليون ليتر عنوان كرد و گفت: به طور كلي اين ميزان مصرف شده 19 درصد كاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل يعني در سال 92 نشان مي دهد.

وي در پايان گفت: اين شركت خوشبختانه با عدم تعطيلي حتي يك ساعت جايگاههاي تحت پوشش در ايام تعطيلات نوروزي با تامين و توزيع 980 هزار ليتر بنزين موجبات تامين سوخت همشهريان محترم، مسافرين نوروزي و گردشگران را فراهم اورده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد