گردهمایی اعضای صنف عکاسان و فیلمبرداران پاوه برگزار شد

کد خبر: 292718|17:22 - 1394/02/23
نسخه چاپی
گردهمایی اعضای صنف عکاسان و فیلمبرداران پاوه برگزار شد
رئیس اتحادیه عکاسان در گردهمایی اعضای صنف عکاسان و فیلمبرداران پاوه گفت: ایجاد وب سایت اتحادیه، انسجام بخشی به وضعیت اتحادیه، سرو سامان دادن به سیستم اداری اتحادیه، تعیین روشهای جدید برای دریافت حق عضویت سالیانه و تدارک مشوق هایی خاص جهت تشویق اعضای اتحادیه به جهت همکاری بیشتر از مهمترین مواردی هستند که با آغاز فعالیت هیئت مدیره جدید اتحادیه به آنها پرداخته شده است.

به گزارشهزار ماسوله، جلسه هماهنگی و هم اندیشی اعضای صنف عکاسان و فیلمبرداران، اتحادیه عکاسان، تلفن همراه و خدمات رایانه شهرستان پاوه با حضور اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه، در ساختمان کتابخانه عمومی پاوه برگزار شد.

jalaseh-etehadie-16-02-94-07

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الهی؛ رئیس اتحادیه عکاسان، تلفن همراه و خدمات رایانه شهرستان پاوه ضمن خوش آمدگویی،  به بیان اهداف برگزاری نشست اشاره کرد و افزود: آشنایی اعضای اتحادیه با همدیگر، بیان مشکلات واحدهای صنفی، بیان توقعات متقابل هیئت مدیره اتحادیه و اعضای آن و ارائه راهکارهای مناسب جهت برون رفت از وضعیت نابسامان بازار پاوه از مهم ترین اهداف این نشست است.

مصلح قادریبا اشاره به لزوم پیاده سازی برنامه های جدید در این اتحادیه افزود: ایجاد وب سایت اتحادیه، انسجام بخشی به وضعیت اتحادیه، سرو سامان دادن به سیستم اداری اتحادیه، تعیین روشهای جدید برای دریافت حق عضویت سالیانه و تدارک مشوق هایی خاص جهت تشویق اعضای اتحادیه به جهت همکاری بیشتر از مهمترین مواردی هستند که با آغاز فعالیت هیئت مدیره جدید اتحادیه به آنها پرداخته شده است.

jalaseh-etehadie-16-02-94-04

قادریبا بیان اینکه رویکرد جدیدی را با تغییرات اساسی آغاز کرده ایم گفت: ما باید با برگزاری جلسات متعدد و شنیدن نقطه نظرات واحدهای صنفی زیر مجموعه و ارائه راهکارهای عملی، به رفع مشکلات موجود بپردازیم.

رئیس اتحادیه عکاسان تصریح کرد: رفع مشکلات موجود، منوط به ارائه نقطه نظرات و بیان مشکلات از سوی اعضای محترم اتحادیه و همکاری آنان با هیئت مدیره است.

ویبر لزوم تعیین افرادی به عنوان نمایندگان اعضای صنف عکاسان و فیلمبرداران جهت همکاری نزدیک با هیئت مدیره اتحادیه تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه اتحادیه دارای سه رسته مختلف است، ضرورت دارد از هرکدام از رسته ها نمایندگانی با انتخاب اعضای رسته جهت رفع سریع مشکلات رسته های مربوطه انتخاب شوند.

ویدر پایان گفت: سایتwww.pavehict.irبمنظور ارتباط نزدیک با اعضای محترم اتحادیه صنف عکاسان، فیلمبرداران، تلفن همراه و خدمات رایانه شهرستان پاوه و در جهت تعامل با مشتریان محترم صنف راه اندازی شده است .

قادریتصریح کرد: بخش ارسال شکایات نیز در سایت ایجاد گردیده تا مشتریان محترم صنوف مختلف زیر مجموعه این اتحادیه شکایات احتمالی خود را به آسانی با هیئت مدیره در میان بگذارند و از طریق همین سامانه نتیجه شکایت خویش را پیگیری نمایند.

در پایان این جلسه، حاضرین در جلسه ، مشکلات موجود در حوزه کاری خود را  بیان و راهکارهایی را نیز جهت حل این مشکلات ارائه کردند.

jalaseh-etehadie-16-02-94-03

مصوبات زیر حاصل این جلسه بود:

۱-آقایان محمدرضایی، عالم بزم آور، بهاء فهیمی و شاهین زبانگهر بعنوان نمایندگان صنف عکاسان و فیلمبردارن جهت همکاری با هیئت مدیره انتخاب شدند.

۲-آقایان آرمان سپنجی، شاهین زبانگهر، محمد رضایی و عبدالخاق گودرزی به ترتیب بعنوان اعضای کمیسیون های آموزش، فنی، حل اختلاف و نظارت اتحادیه انتخاب شدند.

۳- انحصار همکاری یک اداره با یک واحد صنفی خاص تخلف است و لذا هیئت مدیره مسئول برخورد با این تخلف است و لازم است پیگیری های لازم در این خصوص انجام پذیرد.

۴-تداخل صنفی رسته های عکاسان و خدمات رایانه بررسی و با متخلفین برخورد لازم صورت پذیرد.

۵-افرادی که بدون مجوز اقدام به عکاسی و فیلمبرداری اقدام میکنند شناسایی و نسبت به برخورد با آنها اقدام گردد.

۶-نرخ جدید خدمات عکاسی و فیلمبرداری در اسرع وقت تنظیم و ضمن رایزنی با اداره محترم صنعت، معدن و تجارت نسبت به تصویب نرخ هایی منطقی اقدام و به واحدهای صنفی تحویل گردد.

۸-جهت فیلمبرداری سیار، برای اعضای محترمی که دارای پروانه کسب فیلمبرداری هستند کارت شناسایی فیلمبرداری سیار صادر گردد.

۹-از این پس حق عضویت سالیانه اعضا، بصورت ماهیانه دریافت می شود.

جلسه که از ساعت ۱۴ آغاز شده بود در ساعت ۱۶ پایان یافت.

* مقرر است هفته آینده گردهمایی اعضای محترم صنف خدمات رایانه نیز برگزار گردد.

jalaseh-etehadie-16-02-94-06
jalaseh-etehadie-16-02-94-08

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد