در گفتگو با مربوط محمدی:

وقتی نانوایی آزاد پز در پاوه هماهنگ با دیگر نانوایی ها می شود

کد خبر: 292710|01:33 - 1394/02/20
نسخه چاپی
وقتی نانوایی آزاد پز در پاوه هماهنگ با دیگر نانوایی ها می شود
رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان پاوه گفت: سه نانوایی در شهرستان ، که می توانند نان را به قیمت آزاد بفروش برسانند ، با همان مبلغ آرد یارانه ای و همگام با سایر نانوائیهای سطح شهر و با کیفیت عالی، به ارائه خدمات می پردازند که جای بسی تقدیر و تشکر را دارد.

رئیس اتحادیه نانوانیان و قنادان شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگارهزار ماسوله، اظهار داشت: بنا بر سیاست های جدید دولت و مصوبه جدید از ۲۲ فروردین ماه سال جاری که باید درصدی از نانوایی های شهرستانها که مجوز فعالیت خود را از سال 89 دریافت نموده، آزاد پز شوند.

مربوط محمدی افزود: در شهرستان پاوه تعداد سه نانوایی مشمول این سیاست قرار گرفته و آرد مورد نیاز خود را به صورت آزاد تهیه می نمایند.

وی با بیان اینکه اجرای این مصوبه منوط به ارائه کیفیت عالی نان خواهد بود گفت: این نانوایان می توانند تا سقف هر عدد نان به قیمت 250 تومان را نیز به فروش برسانند.

وی با اشاره به قیمت بالای نان در نانوائیهای آزادپز ادامه داد : با این شرایط این سه نانوایی در شهرستان که می توانند نان را به قیمت آزاد بفروش برسانند ، با همان مبلغ آرد یارانه ای و همگام با سایر نانوائیهای سطح شهر و با کیفیت عالی، به ارائه خدمات می پردازند که جای بسی تقدیر و تشکر از آنها را دارد.

محمدی با بیان اینکه اقدام این سه نانوایی، با توجه به دریافت سود اندک آنها در روز، باعث یکسان سازی در بین واحدهای صنفی نانوایی گردیده است تصریح کرد: نانوایی های ناصر بهرامی در بلوار جانبازان، عبدالرحیم رستمی در خیابان مرکزی پشت مسجد جامع و حاج منصور احسانی در خیابان امام محمد غزالی از کسانی هستند که میزان مصرف آرد خود را به صورت آزاد تهیه و در فروش آن، به مردم ، هماهنگ با دیگر نانوائی های سطح شهر با قیمت دولتی توزیع می نمایند.

قبل ذکر است آرد آزاد کیسه‌ای ۵۲ تا ۵۴ هزار تومان است در حالی که آرد دولتی ۳۵ هزارتومان است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد