استعفای روسای اداره ورزش و جوانان پاوه، روانسر و جوانرود

کد خبر: 292661|23:55 - 1394/02/06
نسخه چاپی
استعفای روسای اداره ورزش و جوانان پاوه، روانسر و جوانرود
بر اساس اخبار و گزارشات رسیده به پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان های پاوه، روانسر و جوانرود همزمان استعفای خود را تحویل مدیر کل استان ارائه داده اند.

به گزارشهزار ماسوله، بر اساس اخبار و گزارشات رسیده به پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان های پاوه، روانسر و جوانرود همزمان استعفای خود را تحویل مدیر کل ورزش و جوانان استان ارائه داده اند.

این گزارش حاکی از آن است که بنا بر پیگیری های ریاست این ادارات در مسائل ورزشی از جمله عدم تخصیص اعتبارات و نبود امکانات برای ورزش جوانان این شهرستان و عدم توجه اداره کل استان به این شهرستان، باعث استعفای رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه شده است.

شرایط سخت و نبود امکانات لازم در سالنهای ورزشی و عدم اعتبارات در امورات اداره نیز از دیگر مواردی بود که بر اساس اخبار موثق رسیده به این پایگاه می توان به آن اشاره نمود.

با در نظر گرفتن استعفای همزمان روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان های پاوه، جوانرود و روانسر، بدون شک تنها دلیل استعفای این مدیران کم توجهی به ورزش شهرستان و نبود اعتبارات را می توان متصور شد.

براساس این گزارشات که اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه نیز با استعفای این روسا موافقت نموده و تصمیم بر انتقال آنها نیز نموده است.

قابل ذکر است سالنهای ورزشی پاوه در وضعیت مطلوبی نبوده و همچنین تنها استخر سرپوشیده شهرستان پاوه به دلیل نبود اعتبارات و عدم استفاده آن به شهروندان در وضعیت مبهمی قرار دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد