لغو ابلاغیه دکتر شهریار مستوفی به سمت رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه

کد خبر: 292656|16:31 - 1394/02/05
نسخه چاپی
لغو ابلاغیه دکتر شهریار مستوفی به سمت رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه
بر اساس اخبار و گزارشات رسیده به پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله، ابلاغیه دکتر شهریار مستوفی به سمت رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه به دلایل نامعلومی لغو گردید.

به گزارشهزار ماسوله، بر اساس اخبار و گزارشات موثق رسیده به پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله، ابلاغیه دکتر شهریار مستوفی به سمت رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه به دلایل نامعلومی لغو گردید.

بر اساس این گزارش ، در روزهای اخیر که حکم ابلاغی دکتر شهریار مستوفی به سمت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه، به جای دکتر سلیمی صادر گردید، قرار شد که روز چهارشنبه هفته گذشته مراسم تودیع و معارفه آنها برگزار شود که حکم جدیدی مبنی بر متوقف شدن حکم ابلاغی دکتر مستوفی صادر شد.

هم اکنون رئیس مرکز بهداشت و درمان پاوه جناب دکتر جهانبخش ولدبیگی به صورت موقت به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی شده است.

شایان ذکر است که براساس گزارشات رسیده به پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله احتمال نهایی شدن حکم دکتر شهریار مستوفی به سمت رئیس شبکه بهداشت،نیز وجود دارد با این حال احتمال قوی تر اینکه در آینده تصمیمات دیگری برای اداره شبکه بهداشت و درمان پاوه گرفته شود و مسئولیت این اداره به شخص دیگری واگذار شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد