ترکیدگی لوله آب در خیابان ارشاد اسلامی و آب گرفتگی چند مغازه/لطفا نگران آب هم باشید

کد خبر: 292654|23:33 - 1394/02/04
نسخه چاپی
ترکیدگی لوله آب در خیابان ارشاد اسلامی و آب گرفتگی چند مغازه/لطفا نگران آب هم باشید
بنا به اخبار و گزارشات رسیده به این پایگاه خبری، در چند روز اخیر در حوالی خیابان ارشاد اسلامی پاوه ، لوله آب شرب این شهر به دلایلی ترکیده و باعث آب گرفتگی چندین مغازه که مشرف بر خیابان امام محمد غزالی می باشد شده است.

به گزارشهزار ماسوله، بنا به اخبار و گزارشات رسیده به این پایگاه خبری، در چند روز اخیر در حوالی خیابان ارشاد اسلامی پاوه ، لوله آب شرب این شهر به دلایلی ترکیده و باعث آب گرفتگی چندین مغازه که مشرف بر خیابان امام محمد غزالی می باشد شده است.

به دلیل نشت آب چند باب مغازه در زیر خیابان ارشاد اسلامی و مشرف بر خیابان امام محمد غزالی دچار آبگرفتگی ‌شده و خساراتی را به این مغازه‌ها وارد کرد.

یکی از صاحبان این مغازه ها در این باره اظهار داشت: چندین روز است که آب شرب لوله خیابان ارشاد اسلامی به دلیل ترکیدگی به عمق دو متر، به مغازه های ما روانه شده و هر روزه ما اقدام به خالی نمودن آب در داخل مغازه می نمائیم.

وی افزود: به دنبال آن خسارات زیادی را به مغازه های ما وارد کرده است و هر لحظه امکان نشت خانه های مسکونی این خیابان نیز بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه چند بار به امور آب و فاضلاب پاوه مراجعه کرده ایم ادامه داد: هنوز هیچ اقدامی برای جلوگیری از هدر رفت آب و خسارات وارده به این اماکن نشده است.

یکی دیگر از ساکنین این محل به خبر نگار ما گفت: در صورتی که اقدامی در این رابطه صورت نگیرد ما کاسبان و اهالی محل شکایت خود را نسبت به این قضیه اعلام می داریم.

وی افزود: چند قسمت از لوله های آب این خیابان آسیب دیده و آب به هدر می رود اما علی رغم پیگیری های ما، مسئولین مربوطه اقدام عملی انجام نداده اند.

هزارماسوله: در حالی که مسئولان ما دائما از کم‌آبی خبر می‌دهند و شهروندان را به صرف‌جویی دعوت می‌کنند، شکستگی لوله‌های آب سبب هدر رفت مقدار زیادی آب می‌شود، در حال حاضر مشکل خشکسالی و بحران آب در شهرستان پاوه یک مشکل اساسی بوده و دغدغه و نگرانی همه مردم محسوب می شود.

شایسته است با توجه به بحران کم آبی و کمبود شدید منابع آبی مسئولین آبفا هر چه سریعتر، نسبت به ترمیم لوله های آسیب دیده اقدام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد