در گفتگو با خسروی:

14 هزار مشترک گاز طبیعی در شهرستان پاوه وجود دارد

کد خبر: 278496|23:38 - 1393/10/26
نسخه چاپی
14 هزار مشترک گاز طبیعی در شهرستان پاوه وجود دارد
رئیس اداره شرکت گاز شهرستان پاوه با بیان اینکه روستاهای شهرستان پاوه قریب به 85 درصد عملیات گازرسانی به آنها به استثنای روستاهای گلال و دشه انجام شده است گفت: حدود 14 هزار مشترکین گاز طبیعی شامل مشترکین خانگی، تجاری، صنعتی، آموزشی و ورزشی در شهرستان پاوه وجود دارد.
رئیس اداره شرکت گازشهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگارهزارماسولهاظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی از روستا‌ها و خدمت رسانی مطلوب به روستائیان، انتقال گاز طبیعی به روستا‌ها همواره یکی از خواسته‌های مردم بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته اکثر روستاهای شهرستان پاوه گازکشی شده و مردم از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.
خسروی افزود:در سال جاری عملیات گاز رسانی و شبکه گذاری به 6 روستای بخش باینگان به طور کامل آغاز و کلیه خطوط از نعمت گاز برخوردار شدند و جهت نصب علمک گذاری نیز کلیه مراحل تجهیز کارگاه و تاییدهای بازرسی فنی توسط پیمانکار انجام گرفته است.
وی گفت:تعدادی از خانوارهای روستاهای شمشیر، تازه اباد، دره بیان، چورژی، نسمه، دوریسان و نوریاب که فاقد شبکه گاز شهری و علمک بودند پس از انجام مراحل تست خطوط شبکه، گاز دار شدند.
وی تصریح کرد:در سطح شهر پاوه و منازل مسکونی اطراف، در سال جاری تعداد 70 علمک گاز، نصب؛ که با احتساب کامل علمکهای روستاهای شهرستان حدود یک هزار منازل مسکونی از نعمت گاز برخوردار شده است که پیش بینی می گردد تا پایان سال این تعداد به 1200 انشعاب برسد.
ویبا بیان اینکه روستاهای شهرستان پاوه قریب به 85 درصد عملیات گازرسانی به آنها به استثنای روستاهای گلال و دشه انجام شده است گفت: حدود 14 هزار مشترکین گاز طبیعی شامل مشترکین خانگی، تجاری، صنعتی، آموزشی و ورزشی در شهرستان پاوه وجود دارد.
ویخواستار همکاری و همراهی مردم در امر صرفه جویی گاز شد و ادامه داد: زحمات پرسنل خدوم اداره گاز شهرستان پاوه و تلاش های شبانه روزی آنان در این ایام سرد سال ، مانع از تقلیل و قطع گاز در این شهرستان می باشند.
ویبا اشاره به موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی شهرستان پاوه و روستاهای اطراف، امر گازرسانی را با صرف چندین برابر هزینه دانست و گفت: نگهداری خطوط گاز نیاز به صرف هزینه ها و ماهیانه و سالیانه دارد که شهروندان در صورت هر نوع حفاری و خاکبرداری در کنار خطوط گاز این اداره را در جریان امر قرار دهند.
وی در پایانبا اشاره به قرار گرفتن در سردترین فصل سرد گفت: جهت استفاده از گاز ایمنی و عاری از هر نوع حوادث و رعایت صرفه جویی در مصرف گاز پیشنهادات ذیل ارائه خواهد شد.
ادارات و اماکن عمومی یک ساعت قبل از خروج از محل کار اقدام به خاموشی سیستم گرمایشی خود کنند.
ادارات و منازل مسکونی نسبت به عایق بندی لوله های موتور خانه و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد اقدام نمایند.
انجام معینه فنی و تعمیر و سرویس سامانه ها و وسایل گرمایشی
خاموش نمودن وسایل گرمایشی منازل مسکونی توسط مشترکین خانگی در هنگام خروج از منزل
قرار دادن دمای آبگرمکن و پکیج ها در حد فاصله بین 18 الی 21 درجه سانتیگراد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد