پیمان حسن زاده خبر داد:

اجرای دف نوازی توسط گروه "چهل دف"خانه موسیقی پاوه در میدان شهدای این شهر

کد خبر: 278495|23:37 - 1393/10/26
نسخه چاپی
اجرای دف نوازی توسط گروه "چهل دف"خانه موسیقی پاوه در میدان شهدای این شهر
رئيس هيئت مديره خانه موسیقی پاوه در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله از اجرای گروه دف نوازی توسط گروه چهل دف در میدان شهدای پاوه خبر داد.
رئيس هيئت مديره خانه موسیقی پاوهدر گفتگویی با خبرنگارهزارماسولهاز اجرای گروه دف نوازی توسط گروه چهل دف در میدان شهدای پاوه خبر داد.
پیمان حسن زادهبا اعلام خبر فوق اظهار داشت: اجرای موسیقی کردی دف نوازی گروهچهل دفبه مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت، با همت خانه موسیقی پاوه و با همکاری تکیه خالصی برگزار می شود.
ویبا بیان اینکه در اجرای این موسیقی فقط به دف نوازی پرداخته می شود افزود: اعضاي این گروه، سنين بين 7 سال تا جوانان 25 سال هستند كه در اجرای این دف نوازی حضور دارند.
ویاجرای این دف نوازی را با انواع ریتم های مختلف بیان کرد و گفت: سرپرستی اجرای ریتم های مختلف دف نوازی را نیز اقایان شعیب بهرامی و محمد یوسفی بر عهده دارند.
حسن زادهبا بیان اینکه تشکیل گروه دف نوازی از برنامه های خانه موسیقی پاوه قلمداد می شد تصریح داشت: گروه "چهل دف" در ماه جاری توسط خانه موسیقی پاوه دایر و فعالیت خود را با هنرمندان بومی شهرستان آغاز کرد.
رئيس هيئت مديره خانه موسیقی پاوهاجرای این دف نوازی را از اولین برنامه های این گروه عنوان کرد و گفت: ان شا الله در آینده به تعداد این گروه افزوده و شاهد اجرای برنامه های متنوع در شهرستان خواهیم بود.
وی در پایان محل برگزاری این دف نوازی را محل تازه احداث پارک شهرداری در میدان شهدا روز جمعه ساعت 15 اعلام نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد