مصاحبه اختصاصي با سروين مرادي كارشناس صنايع دستي (سفال و سراميك)

کد خبر: 26963|08:47 - 1392/04/05
نسخه چاپی
مصاحبه اختصاصي با سروين مرادي كارشناس صنايع دستي (سفال و سراميك)

سروين مرادي باني و صاحب نمايشگاه صنايع دستي موقت در موزه مردم شناسي شهرستان پاوه در مصاحبه و گفتگويي با مدير پايگاه خبري تحليلي هزار ماسوله به چندين سوال جواب دادن كه متن آن به شرح زير ميباشد:

 

س: لطفا خودتان را معرفي و رشته تحصيليتان چه ميباشد:

سروين مرادي هستم فاغ التحصيل رشته صنايع دستي از دانشگاه هنرهاي زيباي اصفهان و به مدت 5 سال است كه مشغول اين فعاليت ميباشم.

هدف شما از برگزاري اين نمايشگاه چه بود؟

ديد عموم مردم به سفال كوزه گري و ملحقات آن است هدف من نشان دادن چهره اي ديگر از هنر سفال است به روش اكادميك و دانشگاهي مانند نقش برجسته هاي سفالي ، موج بافت سفره اي منظم ، و اشكال برجسته و چند بعدي سفالي  همچنين چرم  و مصنوعات ساخته شده از آن شامل كيف چرمي انواع ان و ساير مصنوعات ديگر كه مشاهده ميكنيد مصنوعات دستي بنده با مصنوعات كارخانه اي و چيني تفاوت بسيار دار هم از نظر اصالت و دوام آن هم از نظر ظرافت كاري  البته قيمت مصنوعات دستي چرمي بالطبع كمي بالاتر است اما درجه رضايت مشتري را هم با خود بالا ميكشد.

اما هدف اصلي من معرفي اين هنر دستي و حتي اموزش آن به هم نوعان و همشهريانم ميباشد كه شايد همگي بتوانند براي خودشان وسايل شخصيشان را بسازند مانند كيف.

س: آيا شما اين صنايع دستي را در پاوه ميسازيد وآيا كارگاه داريد؟

خير بنده كارگاه ندارم و تنها در خانه و بعضي اوقات انها را ميسازم و همگي را هم در خانه شخصي و در شهرستان پاوه توليد كرده ام. و همچنين مواد اوليه الن را در اصفهان تهيه نمودهام.

باتشكر

مصاحبه كننده  حق پناه.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد