پرويز ايده پور خبر داد:

روستاهاي شهرستان پاوه، آيتم توسعه علمي و فرهنگي را بالاتر از استانداردهاي روستايي در ايران، به خود اختصاص داده اند

کد خبر: 255310|20:42 - 1393/07/18
نسخه چاپی
روستاهاي شهرستان پاوه، آيتم توسعه علمي و فرهنگي را بالاتر از استانداردهاي روستايي در ايران، به خود اختصاص داده اند
فرماندار شهرستان پاوه: روستاهايي همچون زردويي، هجيج و شمشير جزء روستاهاي خاص منطقه هستند كه علاوه بر زير ساخت مناسب روستايي ، آيتم توسعه علمي و فرهنگي را بالاتر از استانداردهاي روستايي در ايران، به خود اختصاص داده اند.
فرماندار شهرستان پاوهدر گفتگويي با خبرنگارهزارماسولهبمناسبت روز ملي روستاها اظهار داشت: تمام تحقق هاي به عمل امده در هر كشور وابسته به صنايع روستايي آن كشور است و لذا روستاي هر كشور ، مادر توسعه آن كشور مي باشد.
پرويز ايده پور افزود:توسعه كشور ما در زمينه هاي مختلف بدون وجود روستا ، معني پيدا نخواهد كرد.
وي گفت:احياي روستا و توجه به زير ساخت هاي آن در ايران، اميد توسعه يافتگي را در ذهن هر انساني روشن مي سازد.
ويبا بيان اينكه روستاهاي شهرستان پاوه از قاعده كلي در كشور مستثني نيستند ادامه داد: روستاهاي شهرستان پاوه با بالندگي خاص خود، علاوه بر وجود تخصص معماري طبيعي در روستاهاي اورامانات، مردمان اين روستاها ، مصمم به حفظ زيبايي طبيعت مي باشند.
ايده پور تصريح كرد:خوشبختانه روستاهاي شهرستان پاوه جزء معدود روستاهاي مهم در سطح كشور هستند كه علاوه بر زيرساختهاي مناسب روستايي، زيرساخت هاي صنعت گردشگري و ميزباني گردشگران نيز به عنوان فرهنگ رسالتي و تامين معيشت مردم به عنوان هدف در سرلوحه زندگي روستايي قرار دارد.
وي ادامه داد:اميد است با احياي قانون دهياري ها به سبك جديد و توجهات دولت تدبير و اميد به عنوان ويژگي خاص زيرساخت هاي روستايي كه وجه مميز دولت سابق است ، بتوانيم شاهد شكوفايي مشاغل سنتي و اشتغال در مسير توسعه روستايي را داشته باشيم.
وي در پايانبا بيان اينكه روستاهاي شهرستان پاوه به عنوان قطب علمي در منطقه محسوب و از نظر علمي جهش مناسبي را انجام داده اند گفت: روستاهايي همچون زردويي، هجيج و شمشير جزء روستاهاي خاص منطقه هستند كه علاوه بر زير ساخت مناسب روستايي ، آيتم توسعه علمي و فرهنگي را بالاتر از استانداردهاي روستايي در ايران، به خود اختصاص داده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد