پیروزی مردم غزه نتیجه مقاومت و ايستادگي آنان ، بر پايه ايمان بود

کد خبر: 242433|23:42 - 1393/06/08
نسخه چاپی
پیروزی مردم غزه نتیجه مقاومت و ايستادگي آنان ، بر پايه ايمان بود
نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت: دليل پيروزي مردم غزه ، ايستادگي و مقاومت آنها، بر پايه ايمان و اعتقاد آنان استوار بود.
نماينده مردم پاوه و اوراماناتدر مجلس در گفتگويي با خبرنگارهزارماسولهبا اشاره به پیروزی مقاومت غزه در جنگ اخیر اظهار داشت: دليل پيروزي مردم غزه ، ايستادگي و مقاومت آنها، بر پايه ايمان و اعتقاد آنان استوار بود.
دكتر نعمت الله منوچهريبا اشاره به آيه اي از قرآن كريم افزود: ملت مظلوم فلسطين باتمام وجود ، و با روحيه شهادت طلبي و جهاد در مقابل حملات رژیم صهیونیستی ایستادگي كردند.
وي گفت:صهيونيست ها با تحت فشار قرار دادن مردم غزه ، و با بستن گذرگاهها، زندگي را براي آنان سخت كرده بودند.
وي ادامه داد:مقاومت و پايداري مردم غزه باعث شد كه دروازه هاي جديدي به روي مردم مظلوم فلسطين برای ورود کاروان های امداد رسان باز شده و امكان حضور در دريا براي ماهيگيران فلسطيني فراهم آيد.
ويبا بيان اينكه مقاومت مردم فلسطين مثال زدني بود تصريح كرد: قطعا اين پيروزي مي تواند سرآغاز پيروزي هاي بعدي در تمامي خاك فلسطين با مقاومت ، ايستادگي و ايمان و اعتقاد آن مردم باشد.
وي در پايانضمن تبريك اين پيروزي به مردم غزه و تمامي مسلمانان جهان گفت: جمهوري اسلامي ايران، در بدترین شرایط دست از حمایت مظلومان بر نمی‌ دارد و با پيروزي اين مردم مظلوم فلسطين ، شادی در بین مردم ايران و تمامي مسلمانان جهان به وجود آمد، و بر ماست كه اين پيروزي را در كشورمان جشن بگيريم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد