تعيين نرخ ثبت نام اينترنتي تردد مسافر از مرز شوشمي به اقليم كردستان عراق

کد خبر: 241012|23:34 - 1393/06/02
نسخه چاپی
تعيين نرخ ثبت نام اينترنتي تردد مسافر از مرز شوشمي به اقليم كردستان عراق
رییس اتحادیه خدمات كامپيوتري و عكسان شهرستان پاوه گفت: با وجود آن که نرخ گذاری ثبت نام اینترنتی براي تردد مسافر از مرز شوشمي صورت گرفته است در سطح شهر مبالغ مختلفی دریافت می‌شود.
رییس اتحادیه خدمات كامپيوتري و عكسان شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگارهزارماسولهاظهار داشت: با وجود آن که نرخ گذاری ثبت نام اینترنتی براي تردد مسافر از مرز شوشمي صورت گرفته است در سطح شهر مبالغ مختلفی دریافت می‌شود.
مكرم قادري افزود:نظارت بر اجرای ثبت نام در کافی نت‌ها و عكاسان شهرستان پاوه بر عهده اتحادیه است.
وي گفت:در پي ثبت نام تردد مسافر از مرز شوشمي به صورت اينترنتي ،كه به مدت ده روز قابل انجام است، چندين مورد شكايت مبني بر اضافه دريافتي واحدهاي صنفي و دفاتر پستي و پيشخوان دولت به اين اتحاديه گزارش شده است.
وي ادامه داد:نرخ تعيين شده براي هر ثبت نام اينترنتي تردد مسافر از مرز شوشميدو هزارتومانمي باشد كه در بعضي از كافي نت هاي شهر مبالغي تاپنج هزار و پانصد توماندريافت شده است.
قادري با اشاره به حجم وسيع ثبت نام تردد مسافر در شهرستان پاوه گفت:ثبت نام تردد مسافر كه با يك مرحله ثبت مشخصات سرپرست و ارسال مدارك وي همراه مي باشد زمان كمي را نسبت به ديگر ثبت نام هاي اينترنتي مي برد.
وي در پايان گفت:با توجه به ضرورت نظارت و بازرسي در شهرستان، اين اتحاديه آماده دریافت و پیگیری شکایات همشهریان از واحدهای صنفی متخلف در سطح شهر است.
 
شايان ذكر است كه خبرنگار هزارماسوله با مراجعه به چند واحد صنفي شهرستان، مسئول اين واحدهاي صنفي از نرخ عادلانه اين ثبت نام اينترنتي خبردادند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد