تذکردکتر منوچهری به وزیر نیرو در خصوص جلوگيري از نابودي چشمه بل

کد خبر: 228610|01:44 - 1393/04/28
نسخه چاپی
تذکردکتر منوچهری به وزیر نیرو در خصوص جلوگيري از نابودي چشمه بل
نعمت اله منوچهری در گفتگويي با خبرنگار هزارماسوله با اشاره به اینکه آب چشمه "بل" از با کیفیت ترین آب های دنیا است، گفت: باید آب این چشمه نجات يابد.
نعمت اله منوچهری در گفتگويي با خبرنگارهزارماسولهبا اشاره به اینکه آب چشمه "بل" از با کیفیت ترین آب های دنیا است، گفت: باید آب این چشمه نجات يابد.
وي با اشاره به نگرانی های اخیر در خصوص قرار گرفتن چشمه بل در دریاچه سد داریان گفت: قطعا نجات چشمه بل خيلي ارزشمندتر از آبگيري سد داريان است.
وي امروز در مجلس در تذکر به وزیر نیرو خواستار جلوگیری از نابودی چشمه بل شد و تصريح داشت: در طرح انتقال آب این چشمه باعث می شود ساکنان منطقه و ذینفعان همچنان بتوانند از آن استفاده کنند و آب چشمه نیز حفظ شود.
در ادامه از تصويب تحت پوشش قرار دادن معتادان، از بيمه سلامت در جلسه امروز شوراي عالي بيمه سلامت در وزارت كار و رفاه امور اجتماعي خبر داد و افزود: در جلسه شوراي عالي بيمه سلامت كه با حضور وزير بهداشت، وزير كار و رفاه اجتماعي ، رئيس سازمان تامين اجتماعي ، رئيس سازمان بيمه سلامت و بيمه نيروهاي مسلح كه در وزارت كار و رفاه امور اجتماعي برگزار شد، علاوه بر افزايش تعهدات بيمه اي ، تحت پوشش قرار دادن معتادان از دفترچه بيمه سلامت و مراجعه انها به مراكز ترك اعتياد از مصوبه هاي اين جلسه بود.
دكتر منوچهري در پايان گفت: نظارت بيشتري بر عملكرد پزشكان در بحثهاي زير ميزي و رعايت كردن حق و حقوق ديگران و بالا بودن هزينه هاي درماني انجام خواهد گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد