مرز خسروی موقتاً بسته شده است

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 20836|12:45 - 1392/03/20
نسخه چاپی
هزارماسوله:مدیرکل امنیتی ـ انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: پس از وقوع عملیات انتحاری علیه زوار عتبات عالیات، مرز خسروی برای تردد زائران ایرانی به‌ صورت موقت بسته شده است.
 پس از وقوع عملیات انتحاری علیه زوار عتبات عالیات، مرز خسروی برای تردد زائران ایرانی عتبات عالیات به ‌صورت موقت بسته شده است.
 
حیدری با بیان اینکه قبل از بسته شدن موقت مرز خسروی، روزانه حدود 20 کاروان زائران استان‌های مختلف کشور از طریق این مرز رسمی برای زیارت اماکن متبرکه عراق به این کشور سفر می‌کردند، گفت: بسته شدن مرز خسروی خیلی طول نخواهد کشید و به ‌زودی پس از اقدامات لازم برای برقراری امنیت زائران باز خواهد شد.
 
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه نیز در این باره گفت: بسته شدن مرز خسروی به‌ معنای عدم اعزام زائران نیست، بلکه فعلاً به ‌صورت موقت مرز مهران برای اعزام زوار در نظر گرفته شده است.
 
رضا نجفیان تصریح کرد: مرز خسروی دارای ظرفیت بالایی بوده و یک مرز بین‌المللی است و ما هیچ‌گاه با بسته شدن آن موافق نیستیم.
 
فرماندار قصرشیرین با تاکید بر اینکه این اقدام باید با دقت بیشتری صورت می‌گرفت، ادامه داد: بسته شدن مرز خسروی راه‌حل موضوع نیست و نباید عجولانه در این‌باره تصمیم گرفته می‌شد.
 
حسین پروین تاکید کرد: به‌ دنبال حل مشکلات موجود با تلاش و پیگیری تمام مسئولان هستیم.
 
پیش از این به نقل از مدیر حج و زیارت کرمانشاه عنوان شده بود که مرز بسته است در صورتی که نجفیان به فارس گفت چنین مطلبی را نگفته است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد