افسانه بایگان و دليل شرکت در انتخابات

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 20503|12:20 - 1392/03/19
نسخه چاپی
افسانه بایگان و دليل شرکت در انتخابات
هزارماسوله:افسانه بایگان که چندی پیش در انتخابات شورای شهر شرکت کرده بود ولی به دلیل رد صلاحیت امکان شرکت در این رقابت را نیافت، درباره دلایل ثبت‌نام و رد صلاحیتش گفت.
به گزارش هزارماسوله: افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون سینمای ایران که چندی پیش در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرده بود درباره اهداف ثبت‌نام و همچنین مساله رد صلاحیتش توضیحاتی را در قالب یک متن مطرح کرد. این متن به نقل از مهر به شرح زیر است:
 
در این متن آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم، هست کلید در گنج حکیم.
 
خدمت و محبت، این دو لذت شریف را آفریدگار مهر گوهر نهاد آدمی شناخته است. رهرویی شنید و گفت: کار عاشقان پاکباخته است. گفتم ای رفیق راه یک نگاه مهربان که از تو ساخته است!
 
انگیزه خدمت در خانواده ما موروثی است که از تولیت آستان قدس رضوی تا نمایندگی مجلس اول شورای ملی و خدمت در پست‌های حساس و کلیدی چون فرمانداری، شهرداری و در عرصه هنرهایی چون شعر، نمایش، موسیقی، نقاشی و... بوده‌اند و این امر همواره برای بزرگان و اجداد بنده مفهوم حقیقی زندگی پر بارشان بوده است.
 
بنده هرگز علاقمند سیاست نبوده و نیستم و بنا به فرمایش امیرالمومنین حضرت علی(ع) این دنیا از عطسه بزی هم کم ارزشتر است، اما به انگیزه ارائه خدمت و ارائه نظرات و تجربیاتم با پیشنهاد دوستان فرهنگی‌ام که شوق خدمت و نگاهی آرمانگرایانه را در بنده تشخیص داده بودند، تصمیم به حضور در انتخابات شورای شهر گرفتم و بر کسی پوشیده نیست که برای حضور در این مرحله یعنی یک اعلام آمادگی و ثبت‌نام ساده به حمایت‌های سیاسی نیازی نیست به خصوص برای کسی که به لطف بی پایان خداوند و محبت مردم تکیه دارد.
 
باری پس از اعلام رد صلاحیت بنده، ضمن اظهار پایبندی کامل به اسلام و قانون اساسی انصراف خود را از ادامه کاندیداتوری اعلام کردم. غرض از این حضور فقط خدمت صادقانه و بی ریا به خداوند و مردمی بوده که طی سال‌های حضورم در عرصه هنر همواره با محبت مشوقم بوده اند. از دوستانی که با پیشنهاد و تشویق بنده برای حضور در این زمینه در حقیقت بنده را فردی صالح برای خدمت تشخیص دادند و از همه مردمی که با احساسات پاک خود در فرود و فرازهای این راه همراهی‌ام کردند. سپاسگزارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد