شکایت شاهزاده سعودی از فوربس

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 20399|09:10 - 1392/03/19
نسخه چاپی
هزارماسوله:ال ولید بن طلال شاهزاده سعودی به دلیل اینکه نشریه معتبر فوربس ثروت او را کمتر از مقدار واقعی آن برآورد و منتشرکرده است از این نشریه شکایت کرده است.
به گزارش هزارماسوله به نقل از جام جم: نشریه فوربس هنگام انتشار فهرست ثروتمندترین مردان جهان ثروت ال ولید بن طلال شاهزاده سعودی را 20 میلیارد دلار (حدود 15 میلیارد یورو) اعلام کرده و او را در رده 26 فهرست جای داده بود.
 
برادرزاده ملک عبدالله پادشاه سعودی از اینکه فوربس ثروت او را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده ناراحت شده است و این مساله را توهین به خود دانسته است.
 
وی این نشریه را متهم کرد که 9.6 میلیارد دلار از ثروت او را از قلم انداخته است. از جمله سهامی که از طریق شرکت سرمایه گذاری اش «کینگدام هوادینگ کمپانی» در موسساتی از قبیل سیتی گروپ ، نیوز کورپ یا اپل دارد.
 
 ال ولید بن طلال در عین حال مالک یا شریک مالکیت بسیاری از هتل های لوکس مانند ژرژ سنک پاریس ، ساووی لندن و هتل پلازا نیویورک است.
 
یک منبع دادگاه عالی لندن تایید کرده است که شاهزاده میلیاردر سعودی در 30 آوریل شکایتی از نشریه فوربس، مدیر مسئول و دو نفر از روزنامه نگاران آن را به دادگاه ارائه کرده است. ال ولید به دلیل توهین به ثروت و مقامش خواستار دریافت خسارت از فوربس شده است. مترجم: بهرام افتخاری.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد