وزیر کشور:

برنامه های رسانه ملی بسیار خوب است

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 20398|09:08 - 1392/03/19
نسخه چاپی
هزارماسوله:وزیر کشور گفت: کارهای بسیار خوبی به همت رسانه ملی انجام شده است که آثار آن را می بینیم و آخرین آنها مناظره دیروز بود که بدون اینکه هزینه ای برای نامزدها داشته باشد امکانات عمومی کشور در اختیار آنها قرار گرفت.
به گزارش هزارماسوله: مصطفی محمدنجار در حاشیه همایش بزرگ نمایندگان فرمانداران در شعب اخذ رأی استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 50 میلیون ایرانی حائز شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری هستند افزود: در کشور حدود 60 هزار شعبه و بیش از 125 هزار صندوق پیش بینی شده است.
 
وی گفت: البته همزمان با دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ؛ انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه و میان دوره ای خبرگان رهبری را در دو استان داریم که با احتساب این دو انتخابات میاندوره ای 130 هزار صندوق خواهد بود.
 
محمدنجار افزود: در خارج از کشور هم حدود 285 شعبه برای رای گیری پیش بینی شده است.
 
وی گفت: بیش از یک میلیون عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را انجام می دهند.
 
وزیر کشور با بیان اینکه در واقع عوامل اجرایی خود مردم هستند افزود: انتخابات هم که جشن ملی است به دست خود مردم برگزار می شود.
 
وزیر کشور در خصوص پخش مناظره نامزدها از رسانه ملی و تقاضای برگزاری دور چهارم این مناظره  از سوی برخی نامزدها گفت: کارهایی که در صدا و سیما انجام می شود برابر قانون است.
 
وی افزود: امروز همه دست در دست هم تلاش می کنند تا شرایطی فراهم شود که مردم به راحتی بتوانند درک و استنباط دقیقی از برنامه های نامزدها داشته باشند و به تصمیم گیری برای انتخاب نامزد اصلح برسند.
 
وزیر کشور گفت: اگر کار جدیدی نیاز باشد و تقاضای جدیدی داشته باشیم در کمیسیون تبلیغات به بحث گذاشته می شود و آنجا باید ببینیم چه تصمیمی گرفته و اعلام می شود/واحد مركزي خبر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد