كاروان اعزامي شهرستان پاوه با ظرفيت 220 نفر به مرقد امام راحل اعزام شد

کد خبر: 203869|09:37 - 1393/03/13
نسخه چاپی
كاروان اعزامي شهرستان پاوه با ظرفيت 220 نفر به مرقد امام راحل اعزام شد
فرماندار شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار هزار ماسوله گفت: كاروان اعزامي شهرستان پاوه با ظرفيت 220 نفر به مرقد امام راحل اعزام شد.
امروز صبح در يادمان شهداي پاوه، فرماندار اين شهرستان در گفتگويي با خبرنگارهزار ماسولهاظهار داشت: كاروان اعزامي از شهرستان پاوه از كاروانهايي است كه هر ساله به طور منظم و مرتب به مرقد امام راحل(ره) اعزام مي شوند.
پرويز ايده پور افزود: مردم پاوه از دوستداران حضرت امام (ره) هستند كه همه ساله مناسبتهايي هم براي بزرگداشت اين ايام در شهرستان پاوه برگزار خواهد شد.
وي گفت: اين كاروان كه با ظرفيت 220 نفر، با چهار اتوبوس به تهران اعزام شد، از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان مسئول اعزام كاروان، حمايت خواهد شد.
وی ادامه داد: این اعزام ها با هدف تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام (ره) ، رهبرمعظم انقلاب و نظام اسلامی صورت می گیرد.
ايده پور در پايان گفت: بيشتر اعزام كنندگان از اقشار مختلف مردم انتخاب شده اند و امروز با حضور جمع كثيري از مسئولين در ورودي اين شهرستان بدرقه شدند و انشالله با اميد به خداوند با سلامتي كامل پيش خانواده هاي خود باز خواهند گشت.
 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد