نزاع دسته جمعی اهالی دو روستاي باينگان و بيوند جوانرود

کد خبر: 203868|09:35 - 1393/03/13
نسخه چاپی
نزاع دسته جمعی اهالی دو روستاي باينگان و بيوند جوانرود
فرماندار شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار هزارماسوله گفت:در حادثه اي در منطقه باينگان پاوه و روستاي بيوند جوانرود متأسفانه يك نفر در یک نزاع دسته جمعی کشته و حدود 40 نفر نيز زخمی شدند .
فرماندار شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگارهزارماسولهاظهار داشت: در حادثه اي در منطقه باينگان پاوه و روستاي بيوند جوانرود متأسفانه يك نفر در یک نزاع دسته جمعی کشته و حدود 40 نفر نيز زخمی شدند.
پرويز ايده پور افزود: علت وقوع حادثه اختلاف در ديدگاه مردم نسبت به طرح مميزي منابع طبيعي از گذشته تا به اكنون است و به همين جهت نيز مردمان اين دو روستا بر سر مراتع و چراگاه روستاهاي فوق الذكر منجر به ايجاد كشمكش و نزاع گرديد.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه نيز در گفتگو با خبرنگارهزارماسولهگفت: در پي نزاع و درگيري دسته جمعي بين روستاهاي باينگان از توابع پاوه و بيوند از توابع جوانرود متاسفانه منجر به كشته شدن يك نفر و زخمي شدن 45 نفر گرديد.
پرويز اسدي افزود: سطح جراحات وارده به مصدومان جزئي اعلام شد ولي حال سه نفر از مصدومان از شدت جراحت وارده به استان كرمانشاه اعزام شدند.
وي گفت : نزاع و درگيري اين دو روستا بر سر مزارع و مراتع اين منطقه بوده است.
وي در پايان گفت: نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان پاوه با وساطت بين دو روستا، خوشبختانه اين حادثه تنش زا را در منطقه آرام نموده و مانع از ادامه هرگونه نزاع شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد