توقف ايتاليا و پيروزي پرتغال مقابل روسيه

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 19999|10:02 - 1392/03/18
نسخه چاپی
هزارماسوله:بازي‌هاي انتخابي جام‌جهاني در قاره اروپا با توقف ايتاليا و شکست روسيه پيگيري شد.
به گزارش هزارماسوله به نقل از ايسنا: ،در گروه يک اسکاتلند که پيش از اين حذفش از جام‌جهاني قطعي شده است، موفق شد با يک گل کرواسي را شکست دهد. بلژيک با نتيجه دو بر يک صربستان را از پيش رو برداشت. بلژيک با اين پيروزي به صدر جدول صعود کرد و گام بلندي براي حضور در جام‌جهاني 2014 برداشت.
 
در گروه دو ايتالياي مدعي مهمان جمهوري چک بود که در پايان به تساوي بدون گل رضايت داد. در اين ديدار ماريو بالوتلي در دقيقه 72 از زمين مسابقه اخراج شد. ايتاليا با اين تساوي همچنان با 14 امتياز پيشتاز اين گروه است. در ديگر ديدار اين گروه مالت موفق شد با يک گل ارمنستان را شکست دهد.
 
در گروه سه اتريش موفق شد دست به کاري بزرگ بزند و سوئد را 2 بر يک شکست دهد. ايرلندجنوبي نيز با هت‌تريک رابي کين با نتيجه 3 بر صفر جزاير فارو را از پيش رو برداشت. در اين گروه تيم‌هاي آلمان و اتريش در رده‌هاي اول و دوم بالاتر از ايرلندجنوبي قرار دارند. سوئد هم چهارم است.
 
در گروه چهار هيچ مسابقه‌اي انجام نشد تا همچنان هلند با 18 امتياز بالاتر از مجارستان صدرنشين باشد.
 
در گروه پنج ديدار آلباني و نروژ با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. اسلوني با نتيجه پرگل 4 بر 2 ايسلند را از پيش رو برداشت. در اين گروه تيم‌هاي سوئيس و آلباني در رده‌هاي اول و دوم قرار دارند.
 
در گروه شش پرتغال با گل هلدر پوستيگا اولين شکست روسيه را به اين تيم تحميل کرد تا پرتغالي‌ها با دو بازي بيشتر به صدر جدول گروه برسند. در ديگر ديدار اين گروه بازي آذربايجان و لوکزامبورگ با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. در اين گروه پرتغال با دو بازي بيشتر و دو امتياز اختلاف نسبت به روسيه در صدر قرار دارد.
 
در گروه هفت بوسني‌وهرزگوين جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با نتيجه پر گل پنج بر صفر لتوني را شکست دهد. يونان با يک گل ليتواني را برد و ديدار اسلواکي و ليختن‌اشتاين به تساوي يک بر يک رسيد. در جدول اين گروه بوسني با 16 امتياز بالاتر از يونان 13 امتيازي صدرنشين است.
 
در گروه هشت ديدار مولداوي و لهستان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. اوکراين در ديداري پربرخورد که 3 اخراجي داشت، موفق شد با چهار گل مونته‌نگرو را شکست دهد. مونته‌نگرو با اين شکست همچنان با 14 امتياز و دو امتياز بالاتر از انگليس در صدر اين گروه قرار دارد.
 
در تنها ديدار گروه 9 نيز فنلاند موفق شد با يک گل بلاروس را شکست دهد. در جدول اين گروه اسپانيا بالاتر از فرانسه در صدر قرار دارد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد