کریم انصاری فرد آبی پوش می شود

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 19928|08:26 - 1392/03/18
نسخه چاپی
هزارماسوله:بالاخره و بعد از 5-6 روز دوری از دسترس خبرنگاران ،امروز خبری از کریم انصاری فرد منتشر شد که می تواند مهمترین خبر بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران باشد.
به گزارش هزارماسوله: این بازیکن اردبیلی که از آخرین فهرست تیم ملی خط خورده است در یک ماه گذشته به دلیل تعلل در عقد قرارداد با پرسپولیس و پیوستن به تیم علی دایی سوژه رسانه ها بوده است . با این حال همان طور که پیش بینی می شد این وضع 50- 50 احتمالا تغییر خواهد کرد .
 
جالب است بدانید انصاری فرد دو خط موبایل دارد که در هفته گذشته دوستان خبرنگارش به هیچ وجه نتوانستند با او تماس بگیرند اما یکی از این دو خط با پیغامگیر آلمانی جواب می داد که نشانه ای بر حضور کریم در این کشور بود.
 
امروز خبر آمده که کریم با فعالیت و نفوذ محمودرضا فاضلی مدیربرنامه هایش به بوخوم المان خواهد رفت . جایی که فاضلی قبلا مهدوی کیا و محرم نویدکیا را به آنجا برده و وحید هاشمیان هم بهترین دوران فوتبال خود را در آنجا سپری کرده است .
 
این تیم آبی پوش  آلمانی ، حالا باید در انتظار هجوم هواداران ایرانی به وب سایتش باشد . آنها تشنه حضور و درخشش یک بازیکن ایرانی دیگر در بوندس لیگا هستند و جقدر خوب که این بازیکن انصاری فردی باشد که از نظر سنی و کیفیت بازی می تواند در فوتبال اروپا حرفی برای گفتن داشته باشد .
 
در صورت انتقال انصاری فر به اروپا پرسپولیس برای تمدید  قرارداد با محمد قاضی دست به کار می شود . البته آنها هنوز نمی دانند این خبر تا چه حد به واقعیت نزدیک است...و ما هم!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد