کشته شدن 80 تروریست در ریف دمشق

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 19529|19:48 - 1392/03/16
نسخه چاپی
هزارماسوله:نیروهای امنیتی سوریه یک باند تبهکار را در «ریف بانیاس» کشف و اعضای آن را بازداشت کردند. این درحالی است که ادامه عملیات ارتش سوریه در ریف دمشق کشته شدن 80 فرد مسلح را به دنبال داشت.
  نیروهای امنیتی سوریه اعلام کردند که موفق شده اند، یک باند تبهکار را در روستای «علقین» در ریف بانیاس کشف و اعضای آن را بازداشت کنند.
 
این باند تبهکار اقدام به غارت بسیاری از شهروندان سوری و اهالی منطقه «ریف بانیاس» و همچنین کشتن شماری از اهالی این مناطق می کردند.
 
این گروه متشکل از سه نفر بود که کارت های شناسایی جعلی با خود حمل می کردند و مدعی بودند که وابسته به دستگاه اطلاعات هوایی ارتش سوریه هستند و به این طریق جنایات خود را به اجرا می گذاشتند.
 
از سوی دیگر و ریف دمشق خبر می رسد که پنج فرد مسلح هنگام ساخت بمب و آماده کردن آنها در منطقه «سقبا» کشته شدند که در میان آنها عبد الکریم الخطیب، یکی از سرکرده های گروه های تروریستی منطقه به چشم می خورد.
 
همچنین در ادامه عملیات ارتش سوریه در منطقه «حجیره» در ریف دمشق 60 فرد مسلح کشته شدند که در میان آنها زیاد البقاعی و محمد روح و یک تبعه تونسی به نام «ابو حفص» نیز مشاهده می شدند.
 
همچنین عملیات ارتش سوریه در منطقه «النبک» و دفع حمله افراد مسلح که تلاش داشتند، به مجتمع قضایی این منطقه حمله کنند، کشته شدن 20 تروریست را در پی داشت.(فارس)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد