منوچهري خبرداد:

احضار وزیر ارشاد به کمیسیون فرهنگی در پی دیدار با خاتمی

کد خبر: 171447|13:25 - 1393/01/25
نسخه چاپی
احضار وزیر ارشاد به کمیسیون فرهنگی در پی دیدار با خاتمی
نماينده مردم پاوه و اورامانات از احضار وزیر ارشاد به کمیسیون فرهنگي در پی دیدار با محمد خاتمی خبر داد
به گزارش خبرنگارهزارماسولهنماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس اظهار داشت: ملت شريف ايران در هر لحاظ تابع اسلام و نظام جمهوري اسلامي بوده و با انتخاب دولت تدبير و اميد خواهان حل مشكلات اقتصادي، اجتماعي توسط مسئولين هستند.
دكتر نعمت الله منوچهري افزود: مسئولين نظام بجاي پرداختن به مسائل حواشي به فكر مشكلات معيشتي و درماني مردم باشند و اين ملتشايستگي اين را دارند كه به آنها خدمت صادقانه نموده و به حل مشكلات آنها پرداخت.
وي درخصوص جلسه ديدار جمعي از وزرا و نمايندگان با خاتمي گفت: تعدادی از وزرای دولت تدبیر و امید به همراه جمعی از معاونین این وزارتخانه با خاتمي ديدار و گفتگو داشته اند.
وي ادامه داد: پيام ما به اين مسئولان اين است بجاي پرداختن به مسائل حواشي به فكر مشكلات معيشتي و درماني مردم باشند و با خدمت خود به اين ملت اداي وظيفه نمايند.
وي افزود:وزیرارشاد از جمله كساني بود كه در اين جلسه حضور داشته و طی نامه‌ای از  کمیسیون فرهنگی که تا فردا به او ابلاغ می‌شود ایشان برای هفته آینده برای پاره‌ای از توضیحات پیرامون این اتفاق در کمیسیون حضور پیدا خواهند کرد .
وی خاطر نشان کرد: هفته آینده به همراه بحث بر سر دیدار او با خاتمی احتمالا برخی سوالات دیگر نیز از نمایندگان که از قبل آماده شده نیز مطرح می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد