امير عزيزي خبر داد:

حجم مرسولات وارده به شهرستان در سال جاري 117 هزار مرسوله بود

کد خبر: 159847|21:19 - 1392/12/21
نسخه چاپی
حجم مرسولات وارده به شهرستان در سال جاري 117 هزار مرسوله بود
رئيس اداره پست پاوه: حجم مرسولات پستی صادره از شهرستان به سراسر نقاط کشور 40 هزار و 710 مورد و حجم مرسولات پستی وارده به شهرستان را در سال جاری 117 هزار و 400 مرسوله عادي و پيشتاز، عنوان کرد.

رئيس اداره پست پاوهدر گفتگويي باخبرنگارهزار ماسولهضمن تبريك پيشاپيش سال نو به همشهريان اظهار داشت:حجم مرسولات پستی صادره از شهرستان به سراسر نقاط کشور  40 هزار و 710مورد كه 16 هزار 510 عدد از اين مرسولات به صورت پيشتاز و سفارشي بوده اند و همچنین حجم مرسولات پستی وارده به شهرستان را در سال جاری  117 هزارو 400 مرسوله عادي و پيشتاز، عنوان کرد

امير عزيزي افزود: دراین مدت سال جاری حدود 234 هزار برگ قبض مشترکان تلفن های ثابت و همراه وقبض گاز توزیع شده است

وی تصریح کرد: در سال جاری 1400 مورد تایدیه تحصیلی و همچنین3 هزار و 800 فقره خرید اینترنتی در میان شهروندان توزیع شده است

عزيزي افزود: ارایه 2 هزار و 800 فقره مدارک گذرنامه و2100فقره گواهینامه و همچنینارایه انواع خدمات کارت هوشمند سوخت از دیگر فعالیت های این اداره است.

 

ويضمن تقدیر از کارکنان اداره پست پاوه خاطرنشان کرد: 5 نفر کارمندثابت فعال در اداره پست شهرستان پاوه خدمت‌رسانی می‌کنند، که در سایهخدمات فعال آنها تاکنون هیچ مرسوله مفقودی یا ارائه با تأخیر نداشته‌ایم.

وی  از فعالیت 4 دفتر پیشخوان شهریطرف قرارداد پست در این شهرستان خبر داد و افزود: این دفاتر پیشخوان درراستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم همسو و در کنار اداره‌ پست فعالیتمی‌کنند.

وی یاد آور شد: مرسولات پستی شاملنامه عادی ، پیشتاز، قبوض تلفن ثابت و همراه، گاز، توزیع گذرنامه ، کارتهوشمند سوخت، کارت پایان خدمت، خریدهای اینترنتی، نامه ها و بسته های شخصیبوده است.

 

عزيزي درپایان خدمت کارکنان اداره پست را نوعی امانت‌داری عنوان کرد و گفت: تمامیکارکنان این مجموعه می‌کوشند با خدمتی صادقانه وامانت‌داری به مردم شهرستان پاوه خدمت کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد