سارقان کابل برق در پاوه دستگیر شدند

کد خبر: 155698|22:44 - 1392/12/14
نسخه چاپی
سارقان کابل برق در پاوه دستگیر شدند
سرهنگ اسدي در گفتگويي با خبرنگار هزار ماسوله از دستگيري سارقان کابل های برق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگارهزار ماسولهدر پی چند فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان پاوه و اختلال در خطوط برق رسانی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و در نهايت با دستگيري و انهدام باند سارقان انجاميد.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار هزار ماسوله در اين باره اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت كابل برق در سطح شهرستان پاوه و شهرهاي تابعه در طول يك ماه گذشته با توجه به حساسيت موضوع، انتظامي شهرستان پاوه به صورت ويژه موضوع را در دستور كار خود قرار داد.
سرهنگ اسدي افزود: با بهره گيري از منابع اطلاعاتي محلي و امكانات فني و استعدادهاي نيرويي خود به بررسي موضوع پرداختيم.
سارقين مذكور كه قصد سرقت كابل برق در اطراف پاوه را داشتند با شناسايي و حضور به موقع پليس خوشبختانه موفق به اين اقدام خود نشدند.
 وي گفت: خوشبختانه با شناسايي نوع و رنگ خودروي سارقين ، در يك عمليات غافلگيرانه و با شگرد خاص پليسي در طي دو مرحله تمامي باند اعضاي سارقين دستگير و متلاشي گرديند.
اسدي ادامه داد: اموال به سرقت رفته كشف و خودروي آنان توقيف شد  و سارقين نيز به كليه سرقت هاي انجام شده در سطح شهرستان پاوه معترف شدند.
وی در پايان گفت: شهرستان پاوه یکی از شهرستان های امن و پاک کشور است براساس آمار و ارقام موجود کمتر از سه دهم درصد از جرائم کل استان کرمانشاه مربوط به پاوه می باشد و اين هم نشات گرفته از وضعيت فرهنگ مردم اين شهر و تعامل خوب انها با پليس مي باشد و انشالله هم شاهد وقع جرائمي اين چنين در شهرستان پاوه نباشيم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد