تحقق عدالت نیازمند اقتصاد کارآمد است

کد خبر: 15212|09:05 - 1392/03/06
نسخه چاپی
تحقق عدالت نیازمند اقتصاد کارآمد است
 دكتر روحاني در جمعی از آذربايجاني هاي مقيم تهران انتخابات و حضور در عرصه انتخاباتي را يكي از وظايف هر ایرانی دانست و افزود: همه ما بايد براي تعيين سرنوشت خود در انتخابات شركت كنيم. آنچه كه مسلم است بي تفاوت بودن نسبت به اين مساله و تشویق مردم به راي ندادن هدفي است كه دشمنان نظام هميشه در پي آن بوده و هستند.
وي تصريح كرد: در چنين شرايط حساسي همه ما بايد كدورت ها و گلايه مندي ها را كنار بگذاريم و به جای نفی و تخریب یکدیگر باید نشست ، گفتگو و نقد سازنده و مفيد را حاکم کنیم تا کشور به سمت آباداني پيش رود . شكايت از يكديگر تنها مي تواند مشكلات را افزايش دهد و مردم را مايوس و نا اميد كند. وظيفه ما در شرايط  كنوني اميد دادن به مردم است البته نباید وعده هاي واهي به نا اميدي منتهي شود.

رئيس مركز مطالعات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نطام در ادامه با بيان اينكه دولت تدبير و اميد يك دولت فرا جناحي است و از همه سليقه ها براي اداره و مديريت كشور استفاده خواهد كرد گفت : با یک جناح نمی توان کشور را اداره کرد و ساماندهی عملکرد های ما ممکن نخواهد بود مگر با استفاده از مدیران با تجربه و نخبگان حتی اگر سلیقه حزبی آن ها مغایر با دولت باشد. 

دولت تدبیر و امید یک دولت فرا جناحی خواهد بود و از همه سلیقه ها برای مدیریت و پیشرفت کشور بهره خواهد برد. 

رئیس کمیسیون سیاسی – اجتماعی مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین دغدغه های پیش روی کشور را تغییر و سامان دهی وضعیت اقتصادی دانست و افزود : برای تحقق عدالت نیاز به اقتصادی کار آمد داریم . افتاب
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد