شهرداري ،خود را در انجام هرچه بهتر اجرا نمودن برنامه هاي نوروزي و استقبال از مسافرين مسئول مي داند

کد خبر: 150581|23:15 - 1392/12/07
نسخه چاپی
شهرداري ،خود را در انجام هرچه بهتر اجرا نمودن برنامه هاي نوروزي و استقبال از مسافرين مسئول مي داند
سرپرست شهرداري شهرستان پاوه:شهرداري علي رغم مشكلات مالي، خود را در انجام هرچه بهتر اجرا نمودن برنامه هاي نوروزي و استقبال از مسافرين عزيز مسئول مي داند و در انجام هر اقدامي كه رضايت گردشگران محترم را به دنبال داشته باشد كوتاهي نخواهد كرد.
محمد امين اميني در گفتگويي با خبرنگارهزار ماسولهضمن تقدير از سايت خبري تحليلي هزار ماسوله اظهار داشت:شهرداري علي رغم مشكلات مالي، خود را در انجام هرچه بهتر اجرا نمودن برنامه هاي نوروزي و استقبال از مسافرين عزيز مسئول مي داند و در انجام هر اقدامي كه رضايت گردشگران محترم را به دنبال داشته باشد كوتاهي نخواهد كرد.
وي افزود:شهرداري هرساله در اواسط اسفند ماه كار شستشو و رنگ آميزي جداول سطح شهر را آغاز، كه امسال نيز با خريد كارواش و نصب بر روي ماشين آتش نشاني ابتدا نسبت به تميز نمودن جداول اقدام خواهد شد و سپس به رنگ آميزي جداول سطح شهرستان اقدام خواهد شد.
وي گفت: قبل از فرارسيدن ايام نوروز بهساماندهي مبلمان شهري پرداخته خواهد شد ونظافت شهري به صورت روز مره و در ايام نوروز به صورت ويژه انجام خواهد شد.
اميني ادامه داد: در صورتي كه شرايط جوي مساعد باشد استفاده از فضاي پارك شهيد كاظمي (سيرانگاه بلور) جهت اسكان مسافرين نوروزي امكان پذير خواهد بود و در اين محوطه نيز شهرداري داراي 6 سويت كه با نزديك شدن ايام نوروز ،ساماندهي و قابل استفاده خواهند بود.
وي در پايان گفت:هدف از اجراي تمامي برنامه ها ، انجام وظيفه و رضايت گردشگران بوده به صورتي كه انشاالله در سالهاي آتي شاهد حضور گردشگران بيشتري در شهر پاوه و منطقه زيبا و سرسبز اورامانات باشيم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد