بازديد وزير نيرو از مناطق مختلف اورامانات

کد خبر: 150579|23:14 - 1392/12/07
نسخه چاپی
بازديد وزير نيرو از مناطق مختلف اورامانات
امروز صبح وزير نيرو به منظور بازديد از طرحهاي شهرستان پاوه و مناطق مختلف اورامانات در حوزه هاي مربوطه كاري وارد شهرستان پاوه شد.
به گزارش خبرنگارهزار ماسولهبازديد از اين مناطق براي وضعيت كل منطقه اورامانات در حوزه كاري مربوطه ، وضعيت آب آشاميدني شهرهاي پاوه جوانرود روانسر و ثلاث باباجاني و روستاهاي اطراف منطقه،پروژه انتقال آب گرمسیری و پروژه های آب رسانی به اين شهرها،مشكلات تصفيه خانه ها و فاضلاب كشي شهرها و روستاها و ساير مشكلات آبرساني بود.
 

چيت چيان در اين بازديد اظهار داشت:كرمانشاه از استان هايي است كه طرحهاي متعددي در حوزه صنعت آب ، در آن اجرا خواهيم كرد.

وي افزود: الحمد الله با فرصت پيش آمده ، همراه با استاندار كرمانشاه با بازديد از اين طرحهاي آبي شاهد پيشرفت كارها و اقدامات خوب و موثر در اين مدت از اين طرحها بوديم.

وي گفت:كارها با سرعت بسيار خوبي در حركت است و اميدوار هستيم انشالله با تامين منابع آبي جديد بتوانيم در توسعه كشاورزي در استان، گامهاي جدي برداريم.

چيت چيان گفت:انشالله طرحهاي آب شرب پاوه نيز بررسي و تصميمات لازم اتخاذ خواهد شد.

دكتر نعمت الله منوچهري نيز در گفتگويي با خبرنگارهزار ماسولهاظهار داشت:سفري كه آقاي وزير به اورامانات داشته براي وضعيت كل منطقه از لحاظ آب آشاميدني شهرها و روستاها ، انتقال آب و پروژه آبرساني هانه كوان پاوه و بررسي وضعيت سدهاي داريان ، هيرويي،ساروخان و زمكان و ساير مشكلات آبرساني بود.

وي افزود:بررسي اهميت ويژه آب شرب اين مناطق كه هرساله با بحران كم آبي در اين مناطقمواجه مي شويم از ديگر مسائل مهم در اين سفر يك روزه وزير نيرو به اين شهرستان بود.

وي ادامه داد: انشالله همه مشكلات را به سمع آقاي وزير مي رسانيم و انتظار ما هم همكاري ويژه و دستور مساعد از جانب وزير براي بررسي اين مشكلات موجود است و قطعا آثار مثبتي براي منطقه پاوه و اورامانات دارد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد