انشالله شاهد رسمي شدن و ترد مسافر از مرز شوشمي خواهيم بود

کد خبر: 141637|16:46 - 1392/11/26
نسخه چاپی
انشالله شاهد رسمي شدن و ترد مسافر از مرز شوشمي خواهيم بود
نماينده مردم پاوه و اورامانات در گفتگويي با هزار ماسوله:اميدواريم كه با دستورات مساعد رياست جمهوري ، وزير محترم كشور و معاونين رياست جمهوري، اين آرزوي ديرينه مردم منطقه پاوه و اورامانات تحقق پيدا بكند.
دكتر نعمت الله منوچهري درگفتگويي باخبرنگار هزار ماسولهاظهار داشت: يكي از مهمترين خواسته عمومي و به حق مردم منطقه اورامانات خصوصاً شهرستان پاوه،كه قدمت چندين ساله دارد، باز شدن و رسمي شدن مرز شوشمي و تردد مسافر از اين مرز است.
وي افزود:اميدوار هستيم اين آرزوي ديرينه با تلاشهاي اينجانب و امام جمعه محترم شهرستان پاوه كه احترام ويژه اي براي ايشان قائلم و تمامي مسئولان تحقق پيدا بكند.
وي گفت:اقدامات انجام شده در مجلس، درخواست از رياست جمهوري و مسئولين مملكتي و وزراي مربوطه است كه هم دولت قبل و تمامي معاونين و وزرا موافقت خود را اعلام نموده اند و هم دولت تدبير و اميد و معاونين و وزراي دولت روحاني نيز نظر مثبت و مساعدي دارند.
منوچهري به مخالفت دو نفر از وزرا بدليل عدم وجود زير ساخت هاي لازم اشاره كرد و گفت:در اين رابطه نيز با اين وزرا با تشريح اهميت مرز شوشمي نظر مساعدي را دريافت نموده ايم.
وي گفت:از لحاظ اهميت باز شدن و رسمي شدن مرز شوشمي، به حدي مهم است كه اگر بخواهند جانم را تقديم كنم و در مقابل آن مرز شوشمي براي اورامانات باز شود جان خود را تقديم مي كنم.
وي ادامه داد:با توجه به صحبت ها ، مكاتبات و جلسات متعدد در اين رابطه اميدواريم كه با دستورات مساعد رياست جمهوري ، وزير محترم كشور و معاونين رياست جمهوري، اين آرزوي ديرينه مردم منطقه پاوه و اورامانات تحقق پيدا بكند.
منوچهري گفت:استاندار محترم كرمانشاه نيز در اين رابطه متعهد شدند كه تمامي زيرساخت ها و شرايط لازم را براي رسمي شدن و تردد مسافر مهيا كند.
وي افزود:يقين دارم كه تلاشهاي اينجانب و امام جمعه محترم شهرستان پاوه و فرماندار پاوه و همه مسئولين نتيجه لازم را خواهد داد.
وي در پايان گفت: باز شدن اين مرز از لحاظ تردد مسافر،گردشگري، اقتصادي ، معيشتي، اشتغالزايي، توريسم درماني و حتي سياسي ، فرهنگي و ديگر جنبه ها حائز اهميت است و با تقدير و تشكر از وزير اطلاعات با دستور مساعدي خود، يكي از موانع بسيار بزرگ، در اين مسير برداشته شد ، انشالله شاهد رسمي شدن مرز شوشمي و ترد مسافر از اين مرز خواهيم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد