آیت‌الله ‌محمودی‌گلپایگانی:

شورای نگهبان با نظر خیرخواهانه هاشمی را رد صلاحیت کرد

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 14036|11:09 - 1392/03/02
نسخه چاپی
هزارماسوله:نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به رد صلاحیت‌ هاشمی‌رفسنجانی گفت: قطعا نظر ‌‌‌شورای نگهبان ‌خیرخواهانه بوده است به هر حال هاشمی توانایی اداره کشور را نداشت.
  از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی با سابقه‌ترین امام جمعه کشور و از شاگردان امام راحل عظیم‌الشان (ره) شب گذشته در حاشیه درس اخلاق  که در بیت ایشان برگزار می‌شود ‌اظهار داشت: ‌امروز کشور با مشکلات داخلی و خارجی ‌فراوانی ‌دست به گریبان است لذا رئیس جمهور آینده ‌‌با وجود دشمنان گرگ‌صفت انقلاب باید پاشنه کفش را بالا بکشد ‌و شب و روز تلاش کند.

وی ضمن اشاره به خدمات هاشمی در دوران انقلاب و بعد از آن، ‌سن بالای وی را دلیل ردصلاحیت دانست و گفت: این ردصلاحیت ‌به مصلحت ‌‌ا‌ست، ‌من گمان می‌کنم به دلیل کهولت سن ایشان را رد کردند، به هر حال کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید توان جسمی بالایی هم داشته باشد، به ‌عنوان مثال بنده بیایم و بخواهم رئیس جمهور شوم، مشخص است نمی‌توانم، قطعاً نظر شورای نگهبان نظر‌ خیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین نیت ورود ‌‌‌هاشمی به صحنه انتخابات را احساس تکلیف ‌در شرایط فعلی کشور دانست و تصریح کرد: ایشان احساس تکلیف کرد و وارد میدان شد، به عقیده من ورود ایشان به دلیل حب دنیا نبوده است، اما شورای نگهبان صلاح ندانستند، همه باید مطیع قانون باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد