آیت‌الله حائری شیرازی:

پذیرش نظر شورای نگهبان از واجبات رکنی است

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 14028|07:50 - 1392/03/02
نسخه چاپی
هزارماسوله:عضو مجلس خبرگان دلیل نگارش نامه به رهبر معظم انقلاب را «انجام وظیفه در جهت برگزاری باشکوه انتخابات به‌منظور تحقق حماسه سیاسی در سال حماسه سیاسی» ذکر کرد و گفت: پذیرش نظر شورای نگهبان از واجبات رکنی‌‌ است که نباید خدشه‌ای بدان وارد شود.
 آیت الله محی الدین حائری شیرازی توضیحاتی در خصوص نامه خود به مقام معظم رهبری درباره بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری ارائه کرد.

متن توضیحات این استاد اخلاق و عضو مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است:

ایجاد شرایطی برای تحقق حماسه سیاسی و حداکثری شدن انتخابات در شرایط فعلی کشور و منطقه از واجبات غیر رکنی است که البته رکن بالندگی و حراست از نظام نیز خواهد بود؛ از سوی دیگر پذیرش نتیجه ای که شورای محترم نگهبان به عنوان نهاد قانونی و رسمی از سوی تمامی اقشار جامعه نیز از واجبات رکنی ایست که به هیچ عنوان نبایست خدشه ای بدان وارد گردد.

اینجانب به عنوان یکی از دلسوزان نظام و رهبری عزیز انقلاب، قبل از اعلام رسمی اسامی نامزدهای انتخابات مطالبی در رابطه با ضرورت هر چه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات و تحقق حماسه سیاسی در سال حماسه سیاسی آنگونه که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، یادآور شدم که در شرایط فعلی باید کاری کرد که حماسه سیاسی اتفاق افتد.

من برای یادآور شدن این مسأله به وظیفه خود عمل کردم و اعضای محترم شورای نگهبان نیز به وظیفه خود عمل کرده اند. والسلام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد