ناجا برای تأمین امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 13652|12:34 - 1392/03/01
نسخه چاپی
ناجا برای تأمین امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد
هزارماسوله:فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کامل ناجا برای تأمین امنیت در انتخابات خبر داد.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی گفت: ناجا از ماه‌ها قبل تمام امکانات و تجهیزات خود را برای برقراری امنیت کامل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بسیج کرده و از آمادگی لازم برخوردار است.

وی تصریح کرد: ناجا در عرصه‌های مختلف موجبات دلگرمی مردم، ایجاد امنیت و آسایش در جامعه و ناامیدی مجرمان و خلافکاران را فراهم کرده و در انتخابات نیز رسالت بسیار مهمی بر عهده دارد که با تدابیری که اندیشیده شده این رسالت مهم را نیز به خوبی انجام و پشت سر خواهد گذاشت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تمامی تمهیدات و تدابیر لازم برای امنیت قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: در انتخابات 88 متأسفانه عده‌ای از افراد قانون‌شکن حوادث تلخی را در کشور رقم زدند که برهمین اساس این نیرو توانست از این فتنه بزرگ که برای براندازی نظام بود، سربلند بیرون آید.

احمدی‌مقدم تأکید کرد: نیروی انتظامی همواره در راستای آرامش و امنیت مردم تلاش می‌کند و در این مسیر اگر گروه و یا افرادی بخواهند آرامش و امنیت مردم را برهم بزنند، ناجا با جدیت با آنان برخورد خواهد کرد.

وی گفت: خوشبختانه تمام افرادی که در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کردند تاکنون قانونمدار بوده و به آن تمکین کرده‌اند که انتظار می‌رود در تمام مراحل انتخابات نیز به قانون توجه و تمکین کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به اعلام اسامی افراد تأیید صلاحیت شده گفت: تمام افراد تأیید صلاحیت شده چهره‌هایی آشنا برای سلایق مختلف مردم هستند و باید با معرفی خود و برنامه‌هایشان به مردم برای جلب آرا مردم تلاش کنند و در این راه از فریب‌کاری پرهیز کنند.

احمدی‌مقدم بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: مردم باید با حضوری گسترده در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به نظام به اثبات رسانده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند با ابزار رسانه به اهداف پلید خود علیه نظام دست یابند، گفت: امروزه رسانه‌های بیگانه می‌کوشند از طریق تخریب باورهای دینی و افکار عمومی به اهداف خود دست یافته و به وسیله قدرت سیاسی از دیگر نقاط جهان بر مسائل اقتصادی دیگر کشورها تأثیر بگذارند.

احمدی‌مقدم با اشاره به بی‌طرفی ناجا در امر انتخابات افزود: نیروی انتظامی در این دوره از انتخابات همچون انتخابات گذشته هیچ مداخله‌ای در جریان انتخابات ندارد و به نفع و ضرر کسی حرکت نمی‌کند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی با همکاری مردم مراقب است که هیچ حاشیه‌ای در انتخابات به وجود نیاید تا امسال نیز در جریان انتخابات جهانیان شاهد خلق حماسه ملت باشند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه استان مرکزی چهار راه و قلب ایران است و همه چیز از این استان توزیع می‌شود، عنوان کرد: استان مرکزی در بحث تقویت سامانه 110 و دوربین‌های ترافیکی عقب ماندگی دارد که امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و استانداری این مشکل نیز برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: استان مرکزی همواره یکی از امن‌ترین استان‌های کشور در بحث برگزاری انتخابات بوده است.

عزیزالله ملکی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته این استان شاهد حضور بیش از 90 درصدی مردم در انتخابات بود که امید می‌رود در این انتخابات نیز شاهد مشارکت جدی مردم در انتخابات باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد