مسابقات كشتي گراميداشت دهه مباركه فجر برگزار شد/تصاوير

کد خبر: 135511|23:24 - 1392/11/17
نسخه چاپی
مسابقات كشتي گراميداشت دهه مباركه فجر برگزار شد/تصاوير
به مناسبت گراميداشت دهه مباركه فجر مسابقات كشتي فرنگي بين تيمهاي شهرستان پاوه و سنندج و صحنه در سالن ورزشي 2500 نفري اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگارهزار ماسولهبه مناسبت گراميداشت دهه مباركه فجر مسابقات كشتي فرنگي بين تيمهاي شهرستان پاوه و سنندج و صحنه با حضور نماينده پاوه و اورامانات در مجلس،دوستداران ورزش در سالن ورزشي 2500 نفري اين شهرستان برگزار شد.
رئيس هيت كشتي شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگارهزار ماسولهاظهار داشت:اين مسابقات با حضور بيش از 70 نفر كشتي گير از شهرستان پاوه، صحنه و سنندج به ميزباني اين شهرستان به رقابت پرداختند.
توفيقي گفت:در ابتدا در ديدار دو تيم كشتي سنندج و پاوه ، تيم شهرستان پاوه توانست با كسب 15 بر 3 تيم سنندج را مغلوب نمايد.
وي افزود:تیم كشتي پاوه موفق شد با نتیجه 9بر7تیم صحنه را نیز شکست دهد.
وي در پايان گفت:تيم كشتي شهرستان صحنه موفق شد با نتيجه 11 بر 6 سنندج را مغلوب نمايد و در نهايت با توجه به اختلاف امتياز شهرستان پاوه با تيمهاي كشتي سنندج و صحنه، تيم پاوه موفق شد در صدر اين مسابقات قرار بگيرد و تيم كشتي صحنه و سنندج نيز به ترتيب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در اين مسابقات با حضوردکتر منوچهرینماینده پاوه و اورامانات در مجلس ازاکامسلیمیدارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور و مربیان ایشان تجلیل بعمل امد.
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد