سردار نقدی مطرح کرد:

نامزدهای رد صلاحیت شده باید قانون را بپذیرند

کد خبر: 13471|21:05 - 1392/02/31
نسخه چاپی
نامزدهای رد  صلاحیت   شده   باید قانون را بپذیرند
هزارماسوله:تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان طبق قانون است و باید قانون را بپذیریم، زیرا برای هر مسئله‌ای راه حل قانونی وجود دارد و از ایجاد تشنج باید پرهیز کنیم.نقدی تصریح کرد: حضور حداکثری یعنی قدرت چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی و نشان دادن اقتدار و ابهت ملت ایران است.
 سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین اتفاقات در ایران است و حضور حداکثری مردم در صحنه می تواند سرنوشت ساز و مشت محکمی بر دهان ابرقدرت ها باشد.

وی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت خاتمی و شنیده شدن زمزمه های سازش و ارتباط با آمریکا قیمت نفت به شدت کاهش یافت و کارشناسان آمریکایی این مسائل را در نظر دارند و با کوچکترین چراغ سبزی از سوی ایران روزنه امید برای ارتباط با ایران در دلشان باز می شود.

نقدی ابراز داشت: وقتی با کل کل یک فرمانده ارتش ایران با آمریکا قیمت نفت صعود می کند، باید این نکته را دریافت که آمریکا با سازش با ایران به شدت به اقتصاد کشور ضربه می زند و سازش یعنی باز شدن درهای کشور به روی واردات و به هم ریختن آرایشی که برای تولید ملی رسم کرده ایم.

وی تاکید کرد: مردم ایران به خوبی آمریکا را می شناسند و گرانی ها و تمام فشارهای اقتصادی را تحمل می کنند، زیرا می دانند در میدان مبارزه قرار دارند و با این کارشان اسلام و آرمان های انقلاب را تثبیت می کنند.

رئیس سازمان بسیج افزود: آمریکا با داشتن بیش از 17 میلیون کارتن خواب چگونه می تواند ادعا کند که می خواهد مشکلات رفاهی ملت ایران را درست کند.

وی افزود: آمریکا اگر زرنگ است و توانایی اش را دارد، اول مشکلات داخلی کشور و ملت خودش را درست کند، مردم ایران هوشیارتر از این هستند که گول آمریکا را بخورند.

وی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین مصرف کننده نفت جهان است و برای به دست آوردن آن ایران را تحت فشار قرار می دهد، تصریح کرد: ایران دارای ارتش قدرتمند و بی نظیری است که تمام دنیا از آن واهمه دارند و این از افتخارات ایران در عرصه جهانی و نشانه اقتدار ملی و بین المللی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: انتخاب اصلح مهمترین مسئله امروز است و انداختن حتی یک رای سفید در صندوق انتخابات ریاست جمهوری غلط است، زیرا تفاوت ها سرنوشت 70 میلیون نفر ایرانی را تحت الشعاع خود قرار می دهد، بنابراین باید حساب شده رای دهیم.

رئیس بسیج مستضعفین عنوان کرد: باید در این مدت باقیمانده جمله به جمله به حرف ها و سخنرانی های مقام معظم رهبری گوش دهیم و با شنیدن و تحلیل سخنان ایشان فرد اصلح را انتخاب کنیم.

نقدی افزود: رد یا تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان طبق قانون است و باید قانون را بپذیریم، زیرا برای هر مسئله ای راه حل قانونی وجود دارد و از ایجاد تشنج باید پرهیز کنیم.

وی اذعان داشت: افرادی که با زمزمه های تعامل با آمریکا قصد دارند عوام را بفریبند و سر مردم را شیره بمالند، باید بدانند مردم ایران همچنان بیدار و هوشیار در صحنه حاضر هستند و نمی گذارند شیاطین آنها را فریب دهند.(فارس)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد