سارقان، مالباخته ها را با قمه زخمی می کردند

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 12899|12:49 - 1392/02/30
نسخه چاپی
سارقان، مالباخته ها را با قمه  زخمی می کردند
خزارماسوله:سه مرد جوان که در قرچک ورامین و شهرری، راه افراد را سد و با تهدید قمه و چاقو اموالشان را سرقت می‌کردند، با تلاش ماموران انتظامی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.
 متهمان اعتراف کردند در صورتی که مالباخته ها در برابرشان مقاومت می کردند، آنها را زخمی می کردند.


به گزارش جام جم، چندی پیش مردی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری، علیه سه مرد جوان به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: عصر روز حادثه سه مرد جوان که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت بودند، راهم را سد کردند. سپس یکی از سارقان با قمه به من حمله ور شد و دو همدستش پول و گوشی تلفن همراه و مدارک هویتی ام را سرقت و فرار کردند. وی اضافه کرد: به کمک مردم به مرکز درمانی منتقل شدم و چند روز را در بیمارستان بستری بودم.

ردپای دزدهای خشن در سرقت های دیگر

با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره نگاری رایانه ای از متهمان فراری، جستجو برای یافتن آنها آغاز شد تا این که چند شهروند دیگر هم با حضور در مرکز پلیس علیه سه مرد سارق شکایت کردند.

در تحقیق از این افراد نیز معلوم شد، راکبان یک موتورسیکلت راهشان را سد و علاوه بر تهدید با چاقو و قمه، تعدادی از آنها را هم زخمی کرده اند.

با بررسی تصاویر رایانه ای مشخص شد تصاویر به دست آمده متعلق به همان سه سارق شروری است که ماموران در تعقیبشان هستند.

دستگیری متهمان فراری هنگام سرقت

در حالی که جستجوها در این باره ادامه داشت، چند روز پیش ماموران پایگاه نهم اداره آگاهی تهران در شهرری هنگام گشتزنی در جنوب شهر، هر سه متهم فراری را که با سد کردن راه یک شهروند قصد داشتند اموال او را سرقت کنند، دستگیر کردند.

اعتراف متهمان به سرقت های خشن

سرهنگ رستمی، رئیس پلیس پایگاه نهم اداره آگاهی تهران در شهرری در این باره گفت: متهمان با انتقال به مرکز پلیس، به زورگیری از مردم اعتراف و عنوان کردند، هم محله ای هستند و در قرچک ورامین زندگی می کنند و پیش از سرقت های خشن و سریالی خود در شهرری، به این شیوه در قرچک ورامین نیز دزدی کرده اند.

بنابراین گزارش، برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و شناسایی و دستگیری خریداران اموال مسروقه و نیز کشف اموال دزدی ادامه دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد