شهردار پاوه:

بهداشت و تندرستی جزء حیات هر شهروند است

کد خبر: 12847|08:34 - 1392/02/30
نسخه چاپی
بهداشت و تندرستی جزء حیات هر شهروند است
هزارماسوله:شهردار پاوه گفت : بهداشت ، سلامت و تندرستي جزء حيات و زندگي هر فرد و شهروند مي باشد .
 به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي در نشست و كارگاه آموزشي كه به مناسبت روز پاك پاوه با حضور مديران مدرسه ، رابطين سلامت و كارشناسان بهداشت صبح امروز در سالن بهورزي بيمارستان برگزار شد گفت : اجراي برنامه ها و طرح هاي فرهنگي نياز به زمان و برنامه ريزي دارد كه به موازات آن انجام پروژه هاي عمران شهري تا زمينه وزيرساخت فرهنگي مهيا نگردد منتج به نتيجه نخواهد گرديد . 
وي بااشاره به اينكه اعتقاد به باور و تغيير رفتار و نگرش در شهروندان باعث توسعه فرهنگ شهروندي مي شود افزود : هر شهروند با مسئوليت پذيري خود  در قبال شهر باعث تغيير رفتار مي گردد .
شهردار پاوه به وجود مراكز فرهنگي ، معلمين و دانش آموزان براي اشاعه فرهنگ شهروندي در رفع آلودگي ديداري ، صوتي و بصري در شهر اشاره كرد و اظهار داشت :  هر شهروند ساکن  در این شهر می­تواند با مسوولیت­پذیری بیشتر، گامی کوچک برای پيشرفت شهر بردارد .  
جمال ابراهيمي به اجراي برنامه هاي متنوع در روز31 اردیبهشت  كه هر سال مصادف با «روز پاک پاوه» است اشاره كرد و تصريح كرد : هدف از  اعلام این روز به عنوان نماد پاكيزكي و سالم بودن محيط شهري ، دعوت و مشارکت شهروندان براي  رفع هر نوع آلودگی از سطح شهر  است.
در ادامه لايق خالدي كارشناس بهداشت محيط به مظاهر آلودگي هوا ناشي از ريزگردها و گرد و غبار در محيط پيرامون اشاره كرد و گفت : اجراي اين چنين كارگاه هاي آموزشي تا حدودي براي ايجاد هواي پاك در محيط نقش بسزايي ايفا مي كند 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد