احتمال قطع یارانه مشمولان غایب و فراری

يارانه فراري ها و غايبان سربازي قطع ميشود

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 12050|09:13 - 1392/02/28
نسخه چاپی
هزارماسوله:جانشین اداره منابع انسانی ستادكل نیروهای مسلح از بررسی طرحی خبر داد كه به موجب آن امكان قطع‌شدن یارانه مشمولان غایب و فراری وجود دارد.
 سردار موسی كمالی با اشاره به وجود تعداد قابل توجهی از مشمولان غایب، گفت: در حال حاضر مشغول بررسی راه های قانونی برای ممنوعیت ارائه خدمات به مشمولان غایب و فراری هستیم.


وی افزود: بر این اساس امكان استخدام، خروج از كشور، دریافت وام، ادامه تحصیل، دریافت مستمری از دولت برای مشمولان غایب و فراری وجود نخواهد داشت.

جانشین اداره منابع انسانی ستادكل نیروهای مسلح اظهارداشت: در حال بررسی طرحی هستیم كه به موجب آن یارانه به مشمولان غایب و فراری تعلق نگیرد كه در این راستا هماهنگی های لازم با بانك مركزی و دیگر مبادی ذی ربط در حال انجام است.

متولدین 55 به بعد منتظر عفو نباشند

وی همچنین با اشاره به آن دسته از افراد ذكور متولد سال 55 به بعد، افزود: این افراد منتظر این نباشند كه عفوی به آنان تعلق بگیرد، چرا كه تمامی اظهارات مطرح شده در این باره صحت ندارد.

جانشین اداره منابع انسانی ستادكل نیروهای مسلح به این افراد هشدار داد: در مهلت باقی مانده خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی كنند.

به گفته سردار كمالی، ضوابطی در ستادكل نیروهای مسلح در حال تنظیم است كه بر اساس آن، مشمولان دارای غیبت، هنگامی كه خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی كنند، تمام یا بخشی از مجازات در نظر گرفته شده برایشان بخشیده شود.

وی ضمن تكذیب شایعات مطرح شده پیرامون تسهیلات و بخشش های در نظر گرفته شده برای مشمولان متولدین سال های 55 و پس از آن كه به خدمت سربازی مراجعه نكرده اند، اظهارداشت: چنین موضوعی صحت ندارد و اگر بنا باشد تسهیلاتی به سربازان تعلق بگیرد، قطعا هنگام خدمت سربازی شامل آنان می شود و بخششی برای سربازان غایب و فراری وجود ندارد.

جانشین اداره منابع انسانی ستادكل نیروهای مسلح با اشاره به اینكه سربازانی كه تا پایان سال 86 از خدمت فرار كرده اند، مورد عفو قرار گرفته اند، افزود: این افراد فرصت دارند كه خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی كنند، اما نظر به اینكه قصد داریم این عفو را متوقف كنیم، بهتر است آنان وضعیت خدمتی خود را مشخص كنند.

سردار كمالی از افرادی كه پس از انجام سربازی، یگان خدمتی خود را ترك كرده و به نوعی سرباز فراری محسوب می شوند خواست تا سریعا برای تعیین و تكلیف سربازی خود مراجعه كنند.(ایسنا)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد