رمانده كل نیروی دریایی سپاه با اشاره به انتخابات:

«له» یا «علیه» كسی موضع گیری نمی كنیم

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 11845|12:56 - 1392/02/27
نسخه چاپی
«له» یا «علیه» كسی موضع گیری نمی كنیم
هزارماسوله: علی فدوی فرمانده كل نیروی دریایی سپاه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مسلما مجموعه‌های مختلف نیروهای مسلح و سپاه «له» و «علیه» كسی موضع‌گیری نخواهند كرد.
 دریادار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران ابوموسی با اشاره به بركات ماه رجب، گفت: به طور مسلم ماه رجب، ماه شعبان و رمضان با ماه های دیگر تفاوت های زیادی دارد.

وی با بیان این كه «خداوند در این ماه ها بركتی متفاوت از سایر روزها گذاشته است»، افزود: این بركت شامل كسانی می شود كه تحقق وعده های الهی و خودشان را باور داشته باشند و بی بهره گی نصیب كسی می شود كه این را باور نكرده و در تقویت باور خودش كوشا نباشد.

دریادار فدوی با اشاره به ارتقای توان بازدارندگی نیروی دریایی سپاه پس از جنگ تحمیلی، اظهارداشت: ماهیت دنیایی و باطل دشمن این است كه اگر بتواند حتی یك روز حق را تحمل نمی كند، اما به دلیل این قدرت و توان بازدارندگی نیروهای نظامی جرات نمی كند به گوشه ای از خاك ما نگاه چپ كند.

فرمانده كل نیروی دریایی سپاه تصریح كرد: دشمن ما هزینه و منفعت را دنبال می كند، حسابگر است كه كجا اقدام كند تا فایده اش بیشتر از هزینه اش باشد و افزایش توانمندی ایران به دشمن این اطمینان را داده كه اقدام نظامی علیه ایران هزینه آن بیشتر از فایده اش است.

وی با اشاره به شكست اسرائیل در برابر حماس در جنگ 33 روزه و فرار مفتضحانه نیروهای آمریكایی از عراق، تصریح كرد: حماس و اقدام مردم عراق، كمی از وجود و ماهیت انقلاب را در خود دارند كه این گونه در برابر دشمن پیروز می شوند، حال ببینید كه خود انقلاب و رزمندگان آن در چه توان بالایی قرار دارند.

دریادار فدوی با اشاره به ناتوانی آمریكا در اقدام نظامی علیه ایران اظهارداشت: آمریكا رسما در دكترین آینده خود اعلام كرده تحت هیچ شرایطی قصد اقدام نظامی علیه كشورمان را ندارد و به این علت رو به تحریم های اقتصادی و نفتی آورده است.

وی با بیان این كه «ان شاءالله ملت ما این حربه دشمن را به فرصت تبدیل می كند»، افزود: این عیب ما كه وابستگی اقتصادی به فروش نفت خام است، توسط این تحریم ها رفع می شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: شاید دلیلی كه امسال بعنوان سال حماسه اقتصادی نامگذاری شده همین موضوع باشد كه اقتصادی را مبنا و پایه قرار دهیم كه بر مبنای فروش نفت خام نباشد.ما الزام داریم كه این كار را انجام دهیم و به بركت اثر وضعی كلام رهبری، این حماسه بزرگ را در ابعاد اقتصادی شروع نماییم.

دریادار فدوی درخصوص تحقق حماسه سیاسی نیز افزود: اولین مصداق حماسه سیاسی موضوع انتخابات پیش روست. در هر انتخابات جلوه ای بروز می كند كه این جلوه امسال متفاوت با انتخابات قبل است، جلوه ای كه رشید بودن و پای كار بودن مردم را نشان می دهد.

وی مصداق مشخص حماسه بودن موضوع را شور و نشاط و حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای دانست و اظهارداشت: دشمن ما یك اعتقادی دارد كه سال های طولانی روند خود را براین تحلیل گذاشته است.

فرمانده نیروی دریای سپاه افزود: آن ها می گویند «واقعیت مهم نیست، بلكه تصویری كه از واقعیت نشان داده می شود مهم است» و یكی از تصاویری كه می خواهند با استفاده از تبلیغات رسانه ای نشان دهند، كم رنگ جلوه دادن حضور مردم است.

دریادار فدوی خاطرنشان كرد: هر حركت و اقدام ما در باطن، ذهن و در تحلیل دشمن كه توان و قوت بازدارنده دارد، اثری طولانی مدت به جا خواهد گذاشت.

وی با اشاره به ثبت نام متعدد كاندیدای مطرح در این انتخابات افزود: رقم و تعداد كاندیداها مهم نیست، حضور حداكثری و با نشاط مردم با سلایق مختلف و خلق حماسه مهم است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه حضور در پای صندوق های رای را یك تكلیف دانست و افزود: موضوع مهم دیگر این است كه باید حجت شرعی بین خود فرد و خدا باشد كه از جمع كاندیداها فرد اصلح را انتخاب كند.

دریادار فدوی تاكید كرد: اگر فردی به حجت شرعی اعتقاد پیدا و بر مبنای تكلیف الهی عمل كند، خداوند بر وعده خود عمل می كند و بهترین نتیجه را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به سخن امام كه فرمودند «ما مكلف به انجام به تكلیف هستیم و مكلف به نتیجه نیستیم»، افزود: نتیجه از آن خداست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عدم موضع گیری سپاه نسبت به كاندیداهای انتخاباتی را از تاكیدات امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و تاكید كرد: مسلما مجموعه های مختلف نیروهای مسلح و سپاه«له» و «علیه» كسی موضع گیری نمی كنند.

دریادار فدوی اظهارداشت: موضوع انتخاب اصلح موضوعی مجموعه ای نیست، بلكه تكلیفی شخصی و شرعی است.

فرمانده كل نیروی دریایی سپاه با قیاس شرایط حال حاضر جزیره ابوموسی با سال 68، افزود: همه روندهای انقلاب اسلامی رو به جلوست و این پیشرفت جزیره ابوموسی مصداق كاملی بر این موضوع است. (ایسنا)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد