بررسی وضعیت فیبر نوری، اینترنت ، آنن دهی موبایل و...بخش نوسود

فیبر نوری، اینترنت وآنتن دهی موبایل نوسود

سرویس: بخش هورامیکد خبر: 11760|10:06 - 1392/02/27
نسخه چاپی
فیبر نوری، اینترنت وآنتن دهی موبایل نوسود
هزارماسوله: مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه در جریان بازدید از بازارچه شوشمی با اعلام اینکه اگر سازمان همیاری شهرداری های استان قرارداد لازم را منعقد نماید در اسرع وقت بازارچه مرزی شوشمی به فیبر نوری مجهز و ارائه خدمات مورد نظر به سهولت مهیا می گردد
 مهندس شهاب لطفعلی فناوری اطلاعات و ارتباطات را محور توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... هر کشور دانست و تاکید کرد: باید تلاش کنیم با فراهم کردن زیر ساخت ها زمینه توسعه کشور و استان را فراهم کنیم.
 
بخشدار نوسود ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر از مساعدت های معمول گزارشی از وضعیت منطقه را تشریح نمودند .
 
 محمدفاروق یوسفی با اشاره به اینکه مناطق مرزی همواره با چالشی تحت عنوان پوشش آنتن دهی مرزهای همجوار مواجه بوده و از طرفی شاهدیم که خدمات ارائه شده در این خطه فراتر از سطح یک شهرستان وسیع تخصیص یافته اما به سبب کوهستانی بودن و ایجاد موانع طبیعی دریافت سیگنال دربعضی از نقاط آنچنان رضایت بخش نمی باشد بنحویکه روستاهای نیسانه ، شرکان ، هجیج ضعیف ودزآور قطع می باشد. وی در ادامه به وجود نوعی پرنده که سیم تلفن ثابت مسیر روستاهای شرکان و نیسانه را تخریب می نماید اشاره نمود این موضوع سبب قطع بیش از 40 درصد مشترکین گردیده وخواستار رفع مشکل مذکور گردیدند
 
محمدفاروق یوسفی اینترنت شهرهای نوسود ونودشه را جوابگوی نیاز شهروندان ندانسته از محضر مدیرعامل استان درخواست ارتقاء کیفی ونیز اتصال مرز شوشمی به فیبر نوری از محل شهر نوسود شدند.
 
مهندس لطفعلی نیز در ادامه گفت: افزایش تعداد سایت های BTS و نیز ارتقاء پورت های پرسرعتدیتا با هدف تقویت شبکه در دستور کار ما قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با تعبیه فیبر نوری در مسیر شمشیر به پاوه علاوه بر افزایش کیفیت تعداد دفعات قطع اینترنت نیز کاهش یافته است.
 
 مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه در ادامه افزود در انتهای سال گذشته 17 هزار پورت اینترنت در استان وجود داشت،این در شرایطی است که  تعداد پورتهای حال حاضر استان رابه  48 هزار پورت افزایش دادیم وی تصریح نمود : ما در منطقه نوسود ونودشه در خصوص شبکه مشکل چندانی نداریم وکاهش سرعت اینترنت نیز مربوط به شهرستان پاوه بوده که با تمهیدات معمول و خریداری زمینی در سه راهی باینگان ( سریاس) وبا احداث دکل 60 متری در نظر داریم سیکل انتقال را تقویت نماییم .
مهندس معطرپور رئیس شرکت مخابرات شهرستان پاوه دو مسیر انتقال فیبر نوری را برشمردند وخواستار گزینه زلته ، شرکان ، نروی ، وزلی ، نوسود وشوشمی شدند .
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد