رتبه اول شهرستان پاوه در سطح استان از نظر پرداخت بدهي هاي كارفرمايان

کد خبر: 117229|21:17 - 1392/10/16
نسخه چاپی
رتبه اول شهرستان پاوه در سطح استان از نظر پرداخت بدهي هاي كارفرمايان
رئيس سازمان تامين اجتماعي شهرستان پاوه:شهرستان پاوه با 58 درصد استقبال مردم در مقايسه با ميزان 14 درصد استقبال مردم در كرمانشاه ، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

فريدون نوري در مصاحبه با خبرنگار هزار ماسوله با اشاره به مهلت بخشودگي جرايم كارفرمايان تا 19 دي ماه اظهار داشت:اين زمان طرح بخشودگي پيمانكاران به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد.

وي افزود:اين طرح مختص كارگاههاي صنعتي، صنفي ، كشاورزي و پيمانكاران است و سازمان ها و بخش هاي دولتي را شامل نمي شود.

وي گفت:كل بدهي كارگاههاي مشمول اين طرح در استان 18475 كارگاه است و بالغ بر 43 ميليارد تومان بدهكار مي باشند و در شهرستان پاوه با 126 كارگاه 107 ميليون تومان بدهكار هستند كه شهرستان پاوه از نظر وصول مبلغ بدهكاري كارگاههاي بدهكار به سازمان تامين اجتماعي ، با 58 درصد استقبال مردم در مقايسه با ميزان 14 درصد استقبال مردم در كرمانشاه ، رتبه اول در سطح استان را به خود اختصاص داده است و اين نشان از آگاهي و اعتماد مردم به سازمان تامين اجتماعي است.

نوري با اشاره به استقبال خوب مردم در شهرستان پاوه گفت:اگر پيمانكاران تا تاريخ 19 دي نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام نمايند از صد درصدي بخشودگي جرايم بهره مند خواهند شد.

وي افزود:با توجه به اينكه در سازمان تامين اجتماعي پاوه بالغ بر 750 پرونده كارگاهي موجود مي باشد كل كارگاههاي بدهكارِ داراي بدهي ، 40 كارگاه مي باشد كه اين هم در استان كرمانشاه از نظر كم بودن تعداد كارفرمايان بدهكار، در پايين ترين سطح بدهكاري در كرمانشاه قرار دارد.

وي در پايان گفت:اگر پيمانكاران بدهكار تا تاريخ مذكور به پرداخت بدهي خود اقدام نكنند بنا بر قانون ، سازمان تامين اجتماعي مي تواند نسبت به برداشت حساب از كارفرمايان بدهكار اقدام نمايد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد