مدیرعامل شرکت مخابرات کرمانشاه خبر داد

افزایش21درصدی شماره های همراه درکرمانشاه

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 11711|01:12 - 1392/02/27
نسخه چاپی
هزارماسوله:مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: تعداد شماره تلفن‌های همراه استان کرمانشاه (همراه اول) به یک میلیون و 583 هزار و 93 شماره رسیده که271 هزار و 778 شماره آن در سال گذشته واگذار شد.
  شهاب لطفعلی در مراسمی که هم‌زمان با فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت و روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی و همچنین روز روابط عمومی در شرکت مخابرات کرمانشاه برگزار شد گفت: شرکت مخابرات با فراهم ساختن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات تمامی توان خود را هم‌دوش با سایر اقشار جامعه به منظور تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به‌ کار خواهد گرفت.

 بر اساس گزارش روابط عمومی مخابرات کرمانشاه، مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه مطالب خود را در 5 سرفصل سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، معرفی برند آشنای اول، گزارش عملکرد سال 91، شاخص‌های مخابراتی و اهداف و برنامه‌های سال 92 رتبه‌بندی کرد.

لطفعلی گفت: با توجه به اسناد بالادستی و سیاست‌های کلان نظام مقرر شد با پیاده‌سازی دولت الکترونیک تمامی خدمات مورد نیاز مردم به صورت الکترونیک و دیجیتال قابل ارائه شود به‌طوری که نیازی نباشد مردم برای انجام بسیاری از امور خود به صورت حضوری و فیزیکی به سازمان‌ها و دستگاه‌ها مراجعه کنند.

 وی خاطر نشان کرد: انجام این امور علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن بخش عظیمی از سرمایه‌ها و منابع ملی سبب رضایت مردم و تسهیل در امور آنان خواهد شد و گام مهمی در راستای حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خواهد بود.

* « آشنای اول »برند شرکت ارتباطات ثابت شد

مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه اعلام کرد: پیش از این برند همراه اول برای شرکت ارتباطات همراه معرفی می‌شد و جای خود را در بین مردم و حوزه کسب و کار کشورمان باز کرده بود و این بار شرکت مخابرات ایران با تشکیل شرکت ارتباطات ثابت و معرفی برند آشنای اول قصد دارد محصولات ADSL و غیره را با این برند به بازار مصرف ارائه کند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی شماره تلفن‌های همراه استان در سال گذشته، گفت: هم‌اکنون تعداد شماره تلفن‌های همراه استان(همراه اول) به یک میلیون و 583 هزار و 93 شماره رسیده که 271 هزار و 778 شماره آن در سال گذشته واگذار شد.

وی ادامه داد: عبارت «همیشه آشنا ، آشنای اول » به‌ عنوان شعار تجاری این برند انتخاب شده است و پورت‌های منصوبه اینترنت پر سرعت ADSL در سال 91 با 200 درصد رشد به 47000 پورت رسید.

 وی به افتتاح و بهره‌برداری از 96 طرح وپروژه در سطح استان با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در سال 91 اشاره کرد و گفت: تاسیس 9 مرکز دیتا و واگذاری 9926 پورت ADSL به متقاضیان و نصب و راه‌اندازی 18 سایت BTS تلفن همراه که با این احتساب تعداد BTS استان به 513 سایت افزایش یافته از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت مخابرات استان کرمانشاه در سال 91 است.                  

لطفعلی ادامه داد: با کابل‌کشی 70 کیلومتر فیبر نوری در مسیرهای استانی تا پایان سال 91 جمعا" 5082 کیلومتر فیبرنوری در سطح استان نصب شد و تعداد روستاهای دارای ارتباطی استان با واگذاری تلفن به 13 روستا در سال 91 به 2372 روستا افزایش یافت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد