استاندار کرمانشاه خبر داد

افزایش مبلغ مجاز کوله بری به 5 میلیون تومان

کد خبر: 11706|00:47 - 1392/02/27
نسخه چاپی
افزایش مبلغ مجاز کوله بری به 5 میلیون تومان
هزارماسوله:استاندار کرمانشاه گفت: مبلغ مجاز ورود کالا توسط کوله‌بران در مرزهای استان کرمانشاه از 2 میلیون تومان به 5 میلیون تومان افزایش یافت.
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد اظهار داشت: خوشبختانه طی نشستی که با مسؤلان کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در تهران داشتیم، توانستیم مبلغ کوله‌بری در مرزهای استان کرمانشاه را از رقم فعلی که 2 میلیون تومان است به 5 میلیون تومان افزایش دهیم.

بر اساس گزارش استانداری، دمیاد افزود: استان کرمانشاه به‌ واسطه داشتن مرزهای رسمی و بین‌المللی پرویزخان و گمرک خسروی و همچنین چند بازارچه مرزی دیگر، توانسته است در توسعه بیش از پیش تجارت کشور و منطقه نقشی راهبردی و اساسی ایفا کند.

استاندار کرمانشاه توسعه و توانمند کردن زیرساخت‌های مورد نیاز در بازارچه‌های مرزی استان را گام مثبت و ارزنده‌ای در راستای توسعه امر صادرات و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد ملی و منطقه عنوان کرد.

دمیاد تاکید کرد: در راه‌اندازی بازارچه سومار ـ مندلی هم اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و امیدواریم با بهره‌برداری از این بازارچه، توسعه تجارت را روزبه‌روز ارتقاء و افزایش دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد