چرا مالکوم شباز به ایران می آمد؟

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 10977|23:58 - 1392/02/24
نسخه چاپی
هزارماسوله:مالکوم قرار بود برای فرصت مطالعاتی دو ساله به ایران و شهر مقدس قم مسافرت کند که انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی موجب افزایش حساسیت نیروهای امنیتی امریکا نسبت به او شد.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "قم فردا"  ؛جمال طاهری مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردوآنیلی , بخش ره یافتگان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با صاحب نیوز گفت:  مالکوم قرار بود برای فرصت مطالعاتی دو ساله به ایران و شهر مقدس قم مسافرت کند که انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی موجب افزایش حساسیت نیروهای امنیتی امریکا نسبت به او شد.

مدیر بخش ره یافتگان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ادامه داد: در نمایشگاه قرآن سال گذشته در بخش ره یافتگان برای حضور مالکوم در نمایشگاه دعوت کردیم اما همان زمان تمام مدارک وی در امریکا سرقت شدوبه همین دلیل سفر او به تعویق افتاد.

طاهری افزود: با رایزنی هایی که انجمن ادواردو انجام داد قرار شد وی برای شرکت در کنفرانس هالیوودیسم صهیونیستی به تهران سفر کند. که اف بی آی  او را دستگیر کرد.

مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردوآنیلی ادامه داد: یک ماه بود که ارتباط ما با مالکوم شباز قطع شده بود. که بامداد جمعه از شهادت وی مطلع شدیم.

وی درباره نحوه به شهادت رسیدن نوه مالکوم ایکس گفت: جسد وی صبح پنج شنبه در حالی پیدا شد که جراحات ناشی از پرتاب شدن از ساختمان و شلیک گلوله در جسدش آشکار بود.

طاهری در پایان افزود: ترس ایالات متحده از درست شدن سید حسن نصراللهی دیگر در آمریکای شمالی و گسترش موج اسلام گرایی در امریکا باعث چنین اقدامی شده است.

 

منبع: بچه های قلم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد