آغاز تعویض كارت‌های پایان‌خدمت سال 70 به بعد

تعویض كارت های پایان خدمت سال 70 به بعد

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 10287|09:31 - 1392/02/23
نسخه چاپی
تعویض كارت های پایان خدمت سال 70 به بعد
هزار ماسوله:تمام افرادی كه از سال 1370 به بعد خدمتشان به اتمام رسیده می‌توانند از اول خرداد ماه نسبت به تعویض كارت‌شان با مراجعه به پلیس+10 اقدام كنند.

سردار ابراهیم كریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا ازاجرای فاز دوم طرح تعویض كارت های قدیمی پایان خدمت با كارت هوشمند خبرداد و گفت: كلیه افرادی كه از سال 1370 به بعد خدمتشان به اتمام رسیده می توانند از اول خرداد ماه نسبت به تعویض كارت های قدیمی خود با مراجعه به دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) اقدام كنند.

به گفته وی دارندگان این كارت ها تا اول آذرماه سال جاری مهلت دارند تا نسبت به تعویض كارت خود اقدام كنند و بعد از آن كارت های قدیمی فاقد اعتبار است.

وی افزود: فاز اول اجرای این طرح مربوط به دارندگان كارت های قدیمی پایان خدمت سال 1385 به بعد بود كه از مهرماه سال 91 آغاز و متقاضیان تا پایان همان سال مهلت داشتند تا با مراجعه به این دفاتر برای تعویض كارت خود اقدام كنند.

كریمی درباره تمدید مهلت تعویض كارت های مربوط به سال 85 به بعد گفت: دارندگان این كارت ها فقط تا اول تیرماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به تعویض كارت های قدیمی خود اقدام كنند، بدیهی است بعد از این تاریخ، كارت های قدیمی از درجه اعتبار ساقط و برای انجام كارهای اداری فاقد اعتبار است.

منبع جام جم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد