خیابان ارشاد اسلامی پاوه و سلب آرامش از ساکنین آن با تردد ماشین آلات سنگین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298969|15:09 - 1399/08/28
نسخه چاپی
خیابان ارشاد اسلامی پاوه و سلب آرامش از ساکنین آن با تردد ماشین آلات سنگین
این خیابان که با یک بی‌نظمی ترافیکی روبه‌رو است می توان گفت که، کم‌عرض بودن این خیابان‌، عامل اصلی وجود ترافیک می باشد که اوضاع را برای اهالی محل وخیم کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، خیابان ارشاد اسلامی منتهی به خیابان امام محمد غزالی بدلیل عرض کم و تردد وسایل نقلیه سنگین، بار ترافیکی زیادی را متحمل میشود.

 

ترافیک شهر پاوه این روزها برای شهروندان دردسر ساز شده و تنها ناراحتی اعصاب را برای آنها به ارمغان می آورد. روزانه چندین بار به دلایل حجم زیاد خودروها و کم عرض بودن خیابان ها برای مدت زمانی طولانی قفل می شود. هرچند عوامل راهنمایی ورانندگی  با حضور در محل به رفع موانع می پردازند اما همچنان ترافیک شهر پاوه روز به روز گسترش پیدا می کند.

 

چهارراه ارشاد اسلامی که بعنوان یکی از اصلی‌ترین تقاطع ‌های عبوری این شهر و نقطه وصل اکثر منطقه های شهر پاوه به یکدیگر است، این روزها به دلیل کم عرض بودن آن به بزرگترین مشکل اهالی این محل تبدیل شده است.

 

شاید خیابان کم عرض ارشاد اسلامی که محل تردد ماشین های سنگین نیز قلمداد می شود را بتوان تا حدی با یک طرفه نمودن آن، ترافیک را در این خیابان کاهش داد.

 

این خیابان که با یک بی‌نظمی ترافیکی روبه‌رو است می توان گفت که، کم‌عرض بودن این خیابان‌، عامل اصلی وجود ترافیک می باشد که اوضاع را برای اهالی محل وخیم کرده است.

 

براساس این گزارش اهالی محل خیابان ارشاد اسلامی که منتهی به چهاراهی راهنمایی و رانندگی خواهد بود اظهار گلایه داشتند.

 

یکی از شهروندان و ساکنین این محله به خبرنگار ما گفت: در ابتدای این خیابان و از طرف غرب خیابان، در سه راهی راهنمایی و رانندگی ، تابلویی نصب شده که عبور و مرور ماشینها را مشخص کرده است.

 

جمال مرادی افزود: دراین تابلو مشخص شده است، که عبور کامیون ممنوع می باشد، اما متٲسفانه نه راننده ای رعایت میکند، نه برادران عزیز راهنمایی ورانندگی به آن توجه دارند،

 

وی گفت: دراین خیابان کم عرض، روزانه صدها کامیون باری وتریلر عبور میکنند، سالهاست که این خیابان به کمربندی تبدیل شده است، وآسایش را از ساکنین این محل، سلب کرده است.

 

وی ادامه داد: اگر تنها دو روز این خیابان کنترل شود، و راننده های متخلف جریمه شوند، این معضل حل خواهد شد، لذا انتظار میرود، مسئولین محترم ذیربط، به این مشکل توجه نمایند،

 

یکی دیگر از اهالی محل گفت : توقف طولانی مدت خودروها در این خیابان و ایجاد سروصداها ، باعث ناراحتی اعصاب ساکنین این محل شده است.

 

وی افزود: در صورت یک طرفه بودن این خیابان بیساری از مشکلبات این محل حل خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد