قابل توجه شورا و شهرداری پاوه

حمایت از جوانان یا سنگ اندازی؟!

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298541|12:31 - 1399/03/22
نسخه چاپی
حمایت از جوانان یا سنگ اندازی؟!
افسوس که در این شهر کوچک مسئولان می‌توانند اما نمی‌خواهند بدیهی‌ترین وظایف خود را انجام دهند. نتیجه این می‌شود که سه جوان تحصیل کرده که با کارآفرینی و اشتغال‌زایی دنبال روزی حلالند سنگ مسئولان مانع راهشان می‌شود

به گزارشهزار ماسوله، ما نزدیک به دو سال است مستاجر سویتهای شهرداری پاوه هستیم، در این مدت با هزینه شخصی بسیاری این مجتمع را تبدیل به احسن نمودیم و به خاطر شرایط سیل پارسال و کرونای امسال تعطیلات و فرصت اصلی کسب درآمد خود را از دست دادیم، اما اینها حوادث پیش‌بینی نشده بودند و تمام اصناف را متضرر کرد، باعث و بانی اصل ضرر و زیان ماشهرداری و شورای شهر پاوهاست که طبق قانون موجری-مستاجری هزینه و مشکلات اساسی مجتمع را باید رفع و رجوع کنند اما دریغ از کوچک‌ترین اهتمام!

 

برق این مجتمع دو سال است ایراد اساسی دارد و طی این مدت چندین بار نوسان و اتصالی‌های شدید داشته که منجر به وارد شدن آسیب جدی به وسایل شخصی و عمومی مجتمع شده و مهم‌تر از همه باعث سوختن دستگاه‌های کافی‌شاپی شد که با خون دل افتتاح کرده بودیم(تبدیل کردن طویله‌ی شهرداری به بزرگترین کافی‌شاپ شهر کاری بس دشوار و هزینه بردار بود). این آسیب‌ها و زیان‌ها منجر به تعطیلی کافی‌شاپ و نصف ظرفیت سویت‌ها شد، سویت‌های باقی‌مانده نیز در این دو سال بدون کولر به مسافرین عرضه شده که واکنش همه‌ی مسافرها این بوده که:«مگه تو این گرما بدون کولر میشه؟!؟! نه ممنون نمی‌خوایم!!! ».

 

دیگر مشکلات حل نشده‌ ای همچون ایزوبام و فنس محوطه و استفاده شخصی کارمندان شهرداری از بیت‌المال و مهم‌تر از همه حق‌الناس و غیره بماند ...

 

متاسفانه این قضایا کتبا و شفاها چندین و چندین بار به عرض جناب میری شهردار سابق و جناب آذری شهردار کنونی و تمام اعضای شورای شهر رسیده ولی چون باید مقداری هزینه از خزانه‌ی مقدس شهرداری خرج شود به مذاقشان خوش نمی‌آید و ترجیح می‌دهند با انشاالله درستش میکنیم جوابت را بدهند!!! اما تماما اجاره‌بهای خود را از ما گرفته‌اند و میگیرند!

 

حتی ما حاضر بودیم تمام هزینه ها را شخصا پرداخت کنیم و از اجاره کم کنند اما صراحتا می‌گویند هزینه‌ای برگردانده نمی‌شود(راست می‌گویند، بیست و سه میلیون از شهرداری بستانکاریم!!!)

 

افسوس که در این شهر کوچک مسئولان می‌توانند اما نمی‌خواهند بدیهی‌ترین وظایف خود را انجام دهند. نتیجه این می‌شود که سه جوان تحصیل کرده که با کارآفرینی و اشتغال‌زایی دنبال روزی حلالند سنگ مسئولان مانع راهشان می‌شود و از تولید و اشتغال‌زایی ‌و کارآفرینی فقط بنر روی دیوار اداره به آن‌ها ارتباط دارد!

 


برادران یزدانبخش
سویت‌های شهرداری پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد