فعالیت موفق يك واحد تولیدی پوشاک انواع لباس در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298268|21:42 - 1398/12/13
نسخه چاپی
فعالیت موفق يك واحد تولیدی پوشاک انواع لباس در پاوه
يك واحد تولیدی پوشاک زنان در روستای نورياب شهرستان پاوه موفق به اشتغالزايي 12 نفر شده است.

به گزارشهزار ماسوله،  يك واحد تولیدی پوشاک زنانه و بچگانه در روستای نورياب شهرستان پاوه موفق به اشتغالزايي 12 نفر شده ست.

 

 مدير اين كارگاه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار كرد: با راه‌اندازی این کارگاه تولیدی زمینه اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای حدود 12 نفر از بانوان توانمند روستای نورياب و اطراف فراهم شده است.


 
وي افزود: اکنون 12 نفر به صورت دائم در این کارگاه فعالیت دارند که دوره‌های آموزش‌ لازم را هم با شركت در كلاسهاي آموزشي گذرانده‌اند و همچنین بیش از 5 نفر به صورت غير مستقيم به اين كار مشغول هستند.


 
وي ادامه داد: بنا به قرارداد با واحدهاي و كارگاههاي توليد پوشاك ، ما هم اكنون در هفته بالغ بر 300 نمونه کار از انواع پالتو، مانتو جليقه، سارافون و ... آماده و به تهران ارسال مي كنيم كه بحمد الله بيشترين سفارات را هم از تهران مي گيريم.


 
بايد گفت كه با راه اندازي چنين واحد توليدي در روستاي نورياب پاوه جاي تحسين دارد كه برخي از بانوان فعال و توانمند در این کارگاه از همين روستا مشغول كار هستند.


 
شهروندان گرامي هم مي توانند با خياطي و پارچه سراي زنانه نوژين واقع در اين روستا جهت هرگونه سفارشات انواع دوخت لباس به صورت عمده با شماره های ذيل تماس حاصل نمايند.


09902149248  و  08346129248

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد