وعده هایی که محقق نشد

شهرک صنعتی پاوه همچنان در بی تدبیری دولت تدبیر و امید

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297805|09:33 - 1398/06/16
نسخه چاپی
شهرک صنعتی پاوه همچنان در بی تدبیری دولت تدبیر و امید
متأسفانه باید گفت که در طول دوران دولت فعلی ، شاهد این داستان های تلخ بوده ایم که مسئولین تنها زمان حال را در نظر می گیرند، و بازدید از پروژه ها و وعده های هیچ خود را به گرفتن چند عکس محدود می کنند، و یا آنکه کارنامه خالی خود را بزرگنمایی می کنند.

به گزارشهزار ماسوله، اینجا صنعتگران در مناطق مرزی برای کار و فعالیتشان همچنان چشم به وعده هایی دوخته اند که بعد از سالها محقق نشده است؛ شهرک صنعتی پاوه سالهاست که با مشکلات ریز و درشت دست به گریبان است.

 

از زمانی که یزدانی، معاون وقت وزير صنعت، معدن و تجارت كشور در شهرک صنعتی پاوه به همراه فرماندار و نماینده اورامانات در مجلس برای حل مشکلات این شهرک حضور یافت قریب به دو سال می گذرد و وعده های این مسئول برای رفع مشکلات کماکان بی نتیجه مانده است.

 

شهرکی که می توانست سهم عظیمی در رفع مشکل بیکاری جوانان مرزدار پاوه داشته باشد، همچنان در سایه بی تدبیری با مشکلات دست و پنجه نرم می کند.

 

بازدیدهای کلیشه ای فرماندار و مسئولان تدبیر و امید از معاون وزیر گرفته تا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرگز نتوانست مشکل اصلی این شهرک یعنی تامین آب را حل کند.

 

در سفر دو سال پیش معاون وقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرک صنعتی قرار بود عملیات اجرایی آب رسانی به این شهرک که نیاز اصلی آن است آغاز و اعتبارات لازم برای آن هم تامین شود؛ این کار قرار بود از هفته بعد از آن بازدید اجرایی شود اما بعد از دو سال کلا این مشکل به فراموشی سپرده شد.

 

نماینده اورامانات در مجلس هم برای پیگیری این مشکل تا به حال گامی برنداشته و یا اگر اقدامی هم انجام داده نتیجه ای نداشته است و حالا واحدهای تولیدی این شهرک همچنان با مشکلات متعدد که مهمترین آن تامین آب است دست به گریانند و برخی از واحدهای تولیدی آن با این شرایط به تعطیلی سوق داده می شوند.

 

مشکل بی آبی در شهرک صنعتی پاوه با بی توجهی فرماندار این شهرستان برای حل  این مشکل چندین ساله باعث شده است که شهرک صنعتی این شهرستان نفس های آخر را بکشد.

 

در طول دوران فعالیت دولت فعلی شاهد این داستان‌های تلخ بوده ایم که مسئولین تنها زمان حال را در نظر می گیرند و بازدید از پروژه‌ها را به گرفتن چند عکس محدود و یا آنکه کارنامه خالی خود را بزرگنمایی می کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد