ارسال 1500 لیتر سوخت به مناطق زلزله زده توسط مردم روستای خانقاه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296952|19:41 - 1396/09/21
نسخه چاپی
ارسال 1500 لیتر سوخت به مناطق زلزله زده توسط مردم روستای خانقاه
1500 لیتر سوخت به مناطق زلزله زده توسط مردم روستای خانقاه ارسال شد.

به گزارشهزار ماسوله، دلشاد عزیزی از کمک رسانان به مناطق زلزله زده در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص ارسال کمکهای مردمی به مردم زلزله زده اظهار کرد: روز یک شنبه 19 آذر به همراه جمعی از دوستان از طرف ستاد جمع آوری کمک های مردمی خانقاه، کمک های ارسالی از طرف هموطنان عزیز در تهران که توسط فرهنگسرای تهران جمع آوری شده بود و همچنین کمک های اهالی خانقاه شامل 1500 لیتر نفت ،نایلون،قالی،هیتر برقی را با دو ماشین به ثلاث انتقال داده و تحویل ستاد مردمی و معتمد محلی دادیم.

 

وی افزود: حدود 20 گالن نفت را تحویل یکی از مدارس دخترانه دادیم دانش آموزان این مدرسه در 3 شیفت و در یک مدرسه قدیمی که بدلیل استحکام ضربه ای ندیده بود  درس می خواندند و چندین کلاس در سالن این ساختمان برگزار می شد. ساختمان  تازه ساز که چند سال بیشتر از عمر آن نمی گذشت از داخل کامل تخریب شده بود. و قابل استفاده نبود. در مدرسه دیگر بچه ها در حیاط مدرسه درس می خواندند اغلب دبیرای حق التدریسی که اکثرا از پاوه به این مناطق آمده بودند به دلیل نداشتن سرپناه مطمئن گاها مجبور به تعطیلی کلاسها می شدند.

 

وی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده قطعا همه ادارات در شرایط سختی هستند بخصوص اداره آموزش و پرورش ولی باید در نظر داشته باشیم که زلزله اخیر باعث بسیاری از مشکلات روحی برای بچه ها و دانش آموزان شده و حضور در مدرسه و با هم بودن بچه ها می تواند یکی از مهمترین راه های فرار از فشارهای روحی برای دانش آموزان باشد پس این امر توجه بیشتر مسولان آ موزش و پرورش را می‌طلبد تا  تلاش بیشتری برای ساماندهی این وضعیت از طریق دولت محترم بنمایند. و توجه داشته باشند که نیازهای معلمین عزیز را در این شرایط حساس به هر طریق ممکن برطرف کنند. همچنین لازم است این مسولین عزیز به طرق مختلفی که در اختیار همه است.  تلاش کنند که از کمک های مردمی و خیرینی که بیشترین نقش رو در کمک رسانی داشته اند. برای رفع این مشکلات استفاده کنند.

 

 همچنین پیشنهاد ما این است که خیرین محترم نیز تامین کانکس برای معلمین و دانش آموزان را در نظر داشته باشند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد