سريال تكراري نابسامانی دفع زباله شهری در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296661|18:26 - 1396/07/07
نسخه چاپی
سريال تكراري نابسامانی دفع زباله شهری در پاوه
محل دفع زباله های شهرهای پاوه و باینگان در محلی به نام سه راهی باينگان در نزديكي روستاي آريت قرار دارد که پسماندها و زباله‌های شهری و روستایی به این محل جهت دفن منتقل می شود.

به گزارشهزار ماسوله، پاوه مدت هاست که با مشکلات مربوط به تولید، نگهداری و دفع پسماندها و زباله هاي شهری روبه‌روست، زباله هايي كه خسارات جبران ناپذیری را بر محیط زیست و منابع طبیعی منطقه نيز وارد کرده است. زباله هاي شهري پاوه پس از جمع اوري متاسفانه به صورتی کاملا غیر بهداشتی و غیر مهندسی در محل دفع زباله های شهری در سه راهي باينگان رها سازی شده و با ایجاد بوی نامطبوع ، تولید شیرابه سمی و رشد حشرات و همچنين آتش سوزي اين زباله ها ، باعث ایجاد آلودگی های گوناگون و معضلات بهداشتی و محیط زیستی متعددی شده است.

 

محل دفع زباله های شهرهای پاوه و باینگان در محلی به نام سه راهی باينگان در نزديكي روستاي آريت قرار دارد که پسماندها و زباله‌های شهری و روستایی به این محل جهت دفن منتقل می شود اما ساكنين اين روستاها و يا كساني كه از اين مسير تردد مي كنند شاهد دودهای ناشی از سوختن این زباله ها در محل می باشند كه نارضايتي اهالي محل را به وجود آورده است.

 

وجود زباله ی شهری در اين مكان با ايجاد بوي نامطبوع و توليد شيرابه هاي سمي و خطرناك و نبود هيچ گونه محافظي در جلوگيري از عبور دام هاي منطقه به اين نقطه و دود ناشي از سوختن اين زباله ها، دلایل کافی برای رسیدگی به این مسأله است اما متاسفانه پس از گذشت چند سال اين مشكل همچنان پا برجاست.

 

در پي اين آتش سوزي هاي ، علاوه بر آلودگي هاي زيست محيطي دود ناشی از آن را به خورد مردم می دهند، و همين امر هم نارضايتي اهالي محل را به وجود آورده است و خواستار انتشار گزارشي در اين رابطه در اين سايت خبري تحليلي شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد